رونالدو: به معجزه اعتقادی ندارم

۱۸فروردین۱۳،

کریستیانو رونالدو معتقد است که رسیدن رئال مادرید به بارسلونا در صدر جدول لالیگا به معجزه شباهت دارد و تردید خود را از وقوع چنین سناریویی اعلام کرد.

به گزارش فارس،سفیدپوشان با وجود پیروزی ۵ بر یک مقابل لوانته در دیدارهای شب قبل هفته سی‌ام لالیگا همچنان با اختلاف ۱۳ امتیاز نسبت به کاتالان‌ها در رده دوم قرار دارد.

رونالدو پس از این مسابقه و به ثمر رساندن بیست و نهمین گلش در لالیگا اظهار داشت: به معجزه اعتقادی ندارم. شاید رسیدن به بارسلونا ممکن باشد اما کاری بسیار سخت و نزدیک به غیرممکن است.

بازیکن ۲۸ ساله رئال ادامه داد: باید برای کسب اعتماد به نفس در لیگ قهرمانان در مسابقاتمان در لالیگا پیروز شویم و به دست آوردن افتخارات همیشه به شما اعتماد به نفس می‌دهد. این تفکری است که همیشه باید به آن پایبند باشیم.

ستاره پرتغال خاطرنشان کرد: رئال مادرید و تداوم پیروزی‌ها اهمیت دارد و نه من. گل زدن مهم است اما اولویت من کمک به تیم و کار من هم همین است. تیم عالی بازی می‌کرد، من در نیمه دوم به زمین رفتم و تلاش کردم با یک گل و یک پاس گل به آن کمک کنم.

بازیکن سابق منچستریونایتد با اشاره به لیگ قهرمانان گفت: تیم صعود کننده در دیدار با گالاتاسرای هنوز مشخص نشده است. ما امتیاز خوبی داریم و خواهیم جنگید.

وی اضافه کرد: نمی‌دانم که آیا مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها هستیم یا خیر و دوست ندارم در این باره صحبت کنم اما فکر می‌کنم شانس خوبی برای رسیدن به فینال داریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.