رونالدو در شب باخت رئال رکورد زد

رونالدو توانست اولین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید لقب بگیرد که در ۴ حضور متوالی اش در نوکمپ به گل رسیده است .

هرچند که گلزنی کریس رونالدو در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا، بردی را برای تیمش به همراه نداشت تا طعم خوش پیروزی زیر دندان ستاره پرتغالی بیاید، اما این گلزنی باعث شد تا رونالدو رکوردهای متعددی را به نام خود ثبت کند.

به گزارش گل کریس با باز کردن دروازه والدس در دیدار۵شنبه شب، مبدل به سومین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید شد که در ۴ دیدار متوالی ال کلاسیکو، دروازه بارسا را باز کرده است. پیش از گلی که او ۵شنبه شب وارد دروازه والدس نمود، او در دیدار دو تیم در فصل قبل لالیگا که با نتیجه ۲-۱ به پایان رسید هم گلزنی کرده بود. در بازی ال کلاسیکو در جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ که با تساوی ۲-۲ دو تیم پایان یافته بود، به گل رسیده بود و در دیدار رفت همین تورنمنت در برنابئو ( که با نتیجه ۲-۱ به اتمام رسیده بود) نیز رونالدو موفق به گلزنی شده بود.

تا پیش از این تنها ایوان زاموران و سیمون لکوئه تنها مادریدی هایی بودند که موفق به انجام این کار شده بودند. به علاوه رونالدو توانست اولین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید لقب بگیرد که در ۴ حضور متوالی اش در نوکمپ به گل رسیده. همه چیز به یک سال پیش و بازی سوپرکاپ اسپانیا در خانه بارسا برمی گردد. بعد نوبت به گلزنی در بازی برگشت جام حذفی رسید. کریس بعد از آن هم در دیدار دو تیم در لالیگا که ۴ماه پیش برگزار شد به گل رسید و ۵شنبه شب هم که چهارمین گلش را در چهارمین حضور متوالی درنوکمپ ثبت کرد.

این هفتمین گلی بود که کریس رونالدو در ۱۴ مصافی که مقابل بارسا انجام داده، وارد دروازه این تیم کرده است. خود کریس هم می داند که این گل ها خیلی به کار او خواهند آمد و شاید همین گلزنی ها باشد که او رابه توپ طلای سال ۲۰۱۲ برساند .

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۸ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۴ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , رونالدو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.