رونالدو: دلم برای منچس‌تر تنگ شده

رونالدو: دلم برای منچس‌تر تنگ شده

 

سه شنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۶:۵۲

ورزش ۳: مهاجم رئال مادرید که پس از پیروزی در ال کلاسیکو در آستانه نخستین قهرمانی در لالیگا قرار گرفته اعلام کرد دلش برای باشگاه و مربی پیشینش تنگ شده است.

کریستیانو رونالدو که ۶ سال در اولدترافورد بازی کرده و هنوز هم روابط خوبی با الکس فرگوسن سرمربی شیاطین سرخ دارد، سال ۲۰۰۹ با رکورد ۸۰ میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست.

رونالدو در این باره گفت: هنوز هم با الکس فرگوسن صحبت می‌کنم و باید بگویم دلم برای منچس‌تر تنگ شده است. زمانی که به رئال آمدم، احساس کردم خانواده‌ام را در منچس‌تر ترک کرده‌ام زیرا ۶ سال در این تیم بودم و رابطه خوبی با همه بازیکنان به خصوص فرگوسن داشتم. با ریو فردیناند، نانی، اندرسون و پاتریس اورا دوستی نزدیکی دارم. آن‌ها یک خانواده بزرگ هستند و به همین خاطر است که دلم برایشان تنگ می‌شود. دلم برای پای سیب و شیرینی‌هایی که آن‌ها پس از جلسات تمرینی در کرینگتن سرو می‌کردند لک زده است.

وی که با یونایتد‌ها به قهرمانی در اروپا رسیده در مورد اینکه آیا دلش برای کار کردن زیر نظر فرگوسن تنگ شده با خنده گفت: دلم برای اخلاق‌های خوب فرگوسن تنگ شده. همیشه می‌خندید و خوشحال بود. او همواره کنار بازیکنان بود و به آن‌ها انرژی می‌داد. دلم برای این چیز‌ها تنگ شده است.


جوان آنلاین – آخرین عناوین سیاسی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.