رونالدو پنجمین ۵۰ گله لیگ قهرمانان اروپا

۰۵اردیبهشت،

سایت گل: اولین باری که کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا به گل رسیده بود، در سال ۲۰۰۷ بود که او با پیراهن منچستریونایتد در مقابل تیم آاس رم به ثمر رسید
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید با گلی که چهارشنبه شب در بازی تیمش برابر دورتموند در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا زد، مبدل  به پنجمین بازیکنی شد که در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا از مرز ۵۰ گل عبور زده است.

البته تک گل رونالدو دراین بازی به چشم نیامد؛ چرا که تیم میزبان به لطف درخشش روبرت لواندوفسکی به ۴ گل رسید تا شکست تلخی برای رئال رقم خورده و جبران کردنش در بازی برگشت و در ورزشگاه برنابئو بسیار سخت باشد.

اولین باری که کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا به گل رسیده بود، در سال ۲۰۰۷ بود که او با پیراهن منچستریونایتد در مقابل تیم آاس رم به ثمر رسید.دومین گل رونالدو در رقابت های اروپایی هم با فاصله پنج دقیقه در همین بازی به ثمر رسید تا در نهایت یونایتد با نتیجه ۱-۲ به پیروزی برسد.

رونالدو در مجموع در ۹۱ مسابقه لیگ قهرمانان اروپا، ۵۰ گل زده و بدین ترتیب نام خود را در جمع ۵ گلزن برتر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می بیند.

درحال حاضر، رود فان نیستلروی در ۶۲ بازی، مسی در ۶۶ بازی، رائول گونسالس در ۹۷ بازی و تیری آنری در ۱۰۳ مسابقه توانسته اند تا رکورد ۵۰ گل اروپایی را پشت سرگذاشته اند. اما در فهرست برترین گلزنان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر رائول گونسالس با زدن ۷۱ گل در ۱۴۲ بازی اروپایی در صدر جدول برترین گلزنان رقابت های لیگ قهرمانان اروپاست. مسی با زدن ۵۹ گل در ۷۸ مسابقه دوم است و نیستلروی بازدن ۵۶ گل در ۷۳ مسابقه اروپایی در رده سوم قرار دارد. حالا رونالدو با گلزنی در بازی مقابل دورتموند تعداد بازیهایش را به ۵۰ گل رسانده و این ۵۰ گل را در ۹۱ مسابقه به ثمر رسانده و چهارم است و درنهایت تیری آنری هم با ۵۰ گل در ۱۱۲ بازی پنجم است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.