روند پیشرفت پرسپولیسی ها نسبت به استقلالی ها بیشتر است

۳۰م دیماه ،

روشن تصریح کرد: استقلالی ها به خاطر از دست ندادن صدر جدول با انگیزه تر از پرسپولیسی ها بازی خواهند کرد. در آن سوی میدان هم پرسپولیسی ها امید قهرمانی در لیگ برتر را ندارند اما در بازی حیثیتی نمی خواهند مقابل رقیبشان ببازند به هر حال سرخابی ها با انگیزه های متفاوت رو در روی هم قرار می گیرند.

پیشکسوت استقلال گفت: روند پیشرفت پرسپولیسی ها نسبت به استقلالی ها بهتر بوده است، سرخپوشان با حضور گل محمدی در شوک روحی خوبی قرار گرفتند. به هرحال بازیکنان پرسپولیس مربی شان را دوست دارند و با اعتماد به نفس بالایی مقابل رقیبشان قرار می گیرند.

وی در ادامه اظهار داشت: آبی پوشان برخلاف رقیبشان پرسپولیس پول نگرفتند و به خاطر همین روحیه پائین تری دارند.

روشن اظهار داشت: قلعه نویی در فصل نقل و انتقالات هوشمندانه عمل کرد، وی نفرات پر مدعا را کنار گذاشت و بازیکنان جوان و باانگیزه ای را جذب کرد، جوانان هم بسیار نسبت به نگرفتن پول هایشان اعتراض نمی کنند.

وی تصریح کرد: اگر یکی از تیم های سرخابی گل زودهنگام بزند تیم دیگر مجبور است فوتبال رو به جلو ارایه دهد تا شکست را جبران کند، براین اساس بازی جذاب می گردد و کنسل کننده نخواهد بود.

روشن دربارهٔ برگ برنده دربی ۷۶ گفت: برگ برنده هر دو تیم گلرهایشان می باشند، دروازه بان ها گل نخوردنشان سبب آرامش خاطر دیگر بازیکنان می گردد، همچنین گلرها با دریافت گل انگیزه هم تیمی هایشان را خواهند گرفت.

وی تصریح کرد:‌ در سال های قبل بازیکنان سرخابی با غیرت و تعصب بازی می کردند و بازی های دربی جذاب بود اما الان اینطور نیست و بازی کنسل کننده ای از هر دو تیم سرخابی شاهد هستیم.

وی بیان کرد: ما که در بازی های قبلی در دربی حضور داشتیم کری خوانی مان با یکدیگر در طول ۹۰ دقیقه بازی صورت می گرفت، بازیکنان سرخابی قبل و بعد از بازی با هم رفیق بودند اما الان اینطور نیست و دوستی ها بین بازیکنان سرخابی کمرنگ شده است.

وی دربارهٔ خاطره انگیزترین بازی دربی گفت: من در دقایق آخر بازی در سال ۵۳ به پرسپولیس گل زدم و ما توانستیم آن بازی را ببریم ، همچنین در بازی دربی سال ۵۶ هم حضور داشتیم و جوان ترین بازیکن استقلال بودم، با اینکه در آن بازی ۶ گل از پرسپولیس دریافت کردیم اما آن بازی بدترین خاطره ام نبود.

وی تاکید کرد: بدترین خاطره ام از بازی دربی مربوط به دربی سال ۵۵ بود که در آخرین بازی لیگ برتر ۲ بر یک مقابل پرسپولیس باختیم با اینکه بعد از آن بازی قهرمان لیگ برتر شدیم.

وی دربارهٔ حواشی دربی سال ۷۸ گفت: حرف های فتح اله زاده براساس منطق نیست بعید می دانم که فائقی دستور داده باشد که دربی ۷۸ مساوی شود، وی سالمترین و پاکترین فرد فوتبالی است.

وی دربارهٔ نبود کریمی در بازی دربی گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است اما به نظر نمی رسد که عدم حضورش در بازی دربی تاثیر منفی بر روی پرسپولیس بگذارد، بازی کردن کریمی با پای مصدوم نمی تواند به پرسپولیس در این بازی حساس کمک کند.

وی دربارهٔ احتمال حضور فرهاد مجیدی در بازی دربی گفت: به نظر نمی رسد که قلعه نویی از فرهاد مجیدی از ابتدای بازی دربی استفاده کند، فرهاد مجیدی اشتباه بزرگی کرد که به استقلال بازگشت، جذب مجیدی ترفندی از سوی مسئولان استقلال بود تا این بازیکن را تضعیف روحیه کنند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.