روند کاهشی قیمت‌ها و بازگشت ثبات به بازار مسکن

فروردین ۱۴۰۳

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی روند کاهشی قیمت مسکن را امیدوارکننده دانست و گفت: با توجه به روند کاهشی قیمت ارز و طلا، ثبات در حال بازگشت به بازار است و امیدواریم روند کاهش قیمت ادامه‌ داشته باشد.

به گزارش احمد مهرآبادی – رییس سازمان ملی زمین و مسکن – در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به تحویل واحدهای آماده و تاثیر آن‌ در بازار مسکن اظهار کرد: تحویل ۲۷۰ هزار واحد مسکونی طی سه ماه قطعا در بازار مسکن تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته وی امسال ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر تحویل داده شده و به زودی ۱۴۰ هزار واحد مسکونی دیگر تحویل داده می‌شود.

مهرآبادی افزود: با ساکن شدن ۱۴۰ هزار خانوار در واحدهای مسکونی تازه ۱۴۰ هزار واحد مسکونی در شهرها خالی می‌شود که به طور طبیعی هم در اجاره‌ بها و هم در قیمت‌های خرید و فروش تاثیر می‌گذارد و بازار مسکن به ثبات بیشتری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید براینکه تحویل واحدهای در حال ساخت و آماده افتتاح در قیمت مسکن تاثیرگذار است، ابراز امیدواری کرد متقاضیان این واحدها هرچه سریع‌تر در واحدهای خود ساکن شوند تا تعادل بیشتری در بازار حاکم شود.

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.