رونق بازار سیم‌کارت تلفن همراه

فاوانیوز : رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی از احتمال افزایش قیمت سیم‌کارت تلفن همراه به ویژه در کدهای قدیمی از حدود یک هفته آینده خبر داد.

به گزارش فاوانیوز ، افشار فروتن لاریجانی در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد: در حال حاضر بازار تلفن همراه با توجه به ماه رمضان و مشغول بودن مردم به انجام فرایض این ماه راکد شده و رکود در این بازار حاکم شده است.

وی با بیان اینکه از حدود یک هفته آینده و با اتمام ماه رمضان رونقی در این بازار ایجاد می‌شود ابراز کرد: به اعتقاد من بعد از عید فطر شاهد رونق و افزایش تقاضا در این بازار خواهیم بود و به ویژه در کدهای قدیمی یک، دو و سه این افزایش قیمت را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: در اسفندماه سال گذشته شاهد رونق چند روزه‌ای در بازار سیم‌کارت تلفن همراه بودیم که می‌توان گفت در تمام کد‌ها اتفاق افتاد اما خیلی زود فروکش کرد و البته این رونق، افزایش قیمتی را منجر نشد و فقط بازار سیم‌کارت تلفن همراه را از حالت رکود خارج کرد.

فروتن لاریجانی پیش از این گفته بود: با توجه به شرایط نرخ ارز و دلار و روند افزایشی آن، قیمت سیم‌کارت تلفن همراه به ویژه در کدهای قدیمی افزایش یافته است.

وی گفته بود: افزایش قیمت از سویی باعث شد که خیلی‌ها نسبت به فروش سیم‌کارتی که در دست داشتند اقدام کنند و از سویی با توجه به بالا رفتن قیمت و نداشتن قدرت خرید مردم بازار راکد شده و از رونق افتاد.

او با بیان اینکه بازار در انتظار تثبیت قیمت نرخ است ابراز کرد: به اعتقاد من دوباره شاهد افزایش قیمت سیم‌کارت‌ها به ویژه در کدهای قدیمی‌تر خواهیم بود و البته این موضوع به شرایط تقاضا در بازار بستگی دارد و افزایش قیمت اجتناب‌ناپذیر است.
فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.