رونق گردشگری با اجلاس سران جنبش غیر متعهدها

زهرا تالانی:از این رو سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با برگزاری نمایشگاه گردشگری و میراث فرهنگی در کنار این اجلاس سعی دارد در سه حوزه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری دستاوردهای دولت و پیشرفت‌های انجام‌شده را به تمام مهمانان اجلاس از جمله رؤسای جمهور‌، وزرای امور خارجه،‌ کارشناسان‌، مسؤولان، خانواده‌ها و همراهان آن‌ها معرفی کند.
پیش از این اعلام شده بود در حالی‌که درآمد حاصل از حضور هر فرد خارجی در کشور یک‌هزار و ۷۳۰ دلار لحاظ شده، درآمد حاصل از هر کدام از این میهمانان برای گردشگری ایران بالای ۵ هزار دلار برآورد شده است.

مهمانان کدام شهرها را دوست دارند؟
منوچهر جهانیان معاون گردشگری کشور معتقد است که طبق نظرسنجی که انجام شده است میهمانان اجلاس جنبش عدم تعهد درباره سفر به تعدادی از استان‌های کشور ابراز تمایل و علاقمندی کرده‌اند.
وی در گفت وگو با فارس می گوید:میهمانان اجلاس مطابق اطلاعاتی که از جاذبه‌های گردشگری ایران به دست آورده‌اند علاقمندند به استان‌های خراسان رضوی، فارس،اصفهان، گیلان، آذربایجان شرقی، گلستان و چهارمحال و بختیاری سفر کنند.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تأکید کرد که در لابی تمام هتل‌های محل اقامت میهمانان اجلاس سران غیرمتعهدها، اطلاعات تورهای تهرانگردی و ایرانگردی ارائه می‌شود.
۴۵۲۳۲
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.