رونمایی از اتومبیل ۲۰۲۴ ردبول+عکس

۱۶ام بهمن ،

به دنبل رونمایی از اتومبیل قهرمانان فصل قبل فرمول ۱ تعداد اتومبیل های رونمایی شده برای فصل ۲۰۲۴ به ۶ رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از خبرگزاری روئیترز، تیم اتومبیل رانی ردبول قهرمان فصل ۲۰۱۲ رقابت های جهانی فرمول از اتومبیلی که قرار است در فصل جدید، ۲۰۲۴ مورد استفاده قرار دهند رونمایی کرد.
این اتومبیل که مدتها است انتظار رونمایی از آن می رفت آر بی ناین نام دارد و بسیار پیشرفته تر و قوی تر از نمونه قبلی خود است که سبب قهرمانی ردبولی ها در فصل ۲۰۱۲ رقابت های فرمول یک شد.

این اتومبیل انقلابی در مراسمی فوق پیشرفته وبا به کارگیری تکنولوژی های به روز رونمایی شد که این مراسم خود به اندازه اتومبیل معرفی شده جذاب و قابل توجه بود.

در طول این مراسم ششمین اتوموبیل فصل ۲۰۲۴ رونمایی شد. روسای تیم ردبول تلاش زیادی در متفاوت کردن اتوموبیل جدید داشته اند که این تفاوت در وضعیت ظاهری ماشین نیز اعمال شده است.

به نظر می رسد دماغه ماشین بزرگ و طویل تر از نمونه قبلی است. البته در بورس های کمی به نظر می رسد. اتومبیل جدید زیبایی های ظاهری نمونه قبلی را ندارد واز این لحاظ کمی افت سطح کیفی داشته است. البته در رقابت های فرمول ۱ زیبایی اتومبیل اصلاً مهم نیست وآنچه مورد توجه است سرعت و قدرت و از همه مهم تر قابل اعتمادتر بودن اتومبیل است که این لحاظ این ماشین نمونه‌ای بسیار قوی تر از آنچه تا به حال رونمایی شده به شمار می رود.

رئیس تیم ردبول دراین رابطه گفت: امیدواریم اتومبیل جدید بتواند بهتر از نمونه قبل عمل کند و همانند سال قبل ما را به قله های افتخار برساند.

گفتنی است؛ تیم ردبول فصل قبل با اختلاف ۳ امتیاز از حریف خود، قهرمان شد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.