رونمایی از طرح جامع اطلاعات مالیاتی با حضور احمدی نژاد

فروردین ۱۴۰۳

سامانه جامع اطلاعات مالیاتی با حضور رئیس‌جمهور به طور رسمی رونمایی شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی از سامانه جامع اطلاعات مالیاتی که طرحی مؤدی محور است و با هدف ارائه الکترونیک خدمات مطلوب مالیاتی به مؤدیان راه اندازی شده است، رونمایی کرد.

این سامانه که یک نرم‌افراز یکپارچه مالیاتی است، وظیفه دارد فرایندهای نوین سازمان امور مالیاتی را به صورت الکترونیک و تمام مکانیزه به اجرا بگذارد.

این سامانه دارای یک زیر ساخت است که متشکل از یک مرکز داده، شبکه سراسری و یک شبکه محلی شامل ۶۱۰ اداره و زیرمجموعه سازمان امور مالیاتی در سطح کشور است.

در حال حاضر مراحل ثبت نام و ارائه اظهارنامه مالیاتی، تشکیل پرونده، پرداخت و استعلام صورت معاملات به صورت الکترونیکی از طریق این سامانه انجام می‌شود و قرار است سایر خدمات این سازمان نیز به این سامانه ملحق شود تا فرایندهای مالیاتی به طور مطلوب اجرا و خدمات الکترونیک به مؤدیان ارائه شود.

در این مراسم همچنین مدیران و کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی با اهدای یک جلد کتاب عملکرد وزارتخانه در دولت نهم و دهم و مجله علمی- پژوهشی که گزارشی از اقدامات انجام شده در این دوره‌ها بود و یک سجاده، احمدی‌نژاد به پاس حمایت‌های او از اقدامات تحولی این وزارتخانه در عرصه اقتصاد کشور تقدیر کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.