رونمایی از جدیدترین Zenbook های ASUS

ایسوس در نمایشگاه IFA امسال حسابی خبر ساز شد. امسال نیز این شرکت باز هم ثابت کرد در زمینه ساخت و ارائه تبلت، نوت‌بوک و نت‌بوک همیشه پیشرو است و ایده‌های نویی برای ارائه محصولات بهتر دارد. این شرکت در این نمایشگاه نوت‌بوک و محصولات قدرتمند خود مانند Zenbook U500VZ، Zenbook Prime UX21A Touch، Taichi و Transformer Book را به نمایش گذاشت.

نوت‌بوک بسیار سبک و قدرتمند U500VZ این شرکت مجهز به نسل سوم پردازنده کم مصرف و قدرتمند موبایل IVY Bridge‌ است. بر اساس اطلاعات ارائه شده پردازنده Core i7 چهار هسته‌ای به کار رفته در این محصول در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند GTX 650M و درایو SSD با حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه کارایی بالایی را در پردازش‌های ویدیویی و گرافیکی به کاربر ارائه می‌نماید. این محصول دارای یک صفحه نمایش ۱۵ اینچی با پنل IPS است که این موضوع باعث بهبود کیفیت‌ رنگ‌ها و زاویه دید می‌شود. علاوه بر این وجود فناوری Super Hybrid Engine II باعث شده است که عمر باتری دستگاه نسبت به شرایط مشابه ۲۵ درصد افزایش پیدا کند همچنین وجود صفحه‌کلید کامل همراه با نور پس زمینه در این محصول باعث افزایش جذابیت آن شده است.

در کنار این محصول ایسوس UX21A Touch را ارائه کرده است که مجهز به نسل سوم پردازنده Intel Core و درایو SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت است که این موضوع در کنار صفحه نمایش لمسی IPS ان با زاویه ۱۷۸ اینچی لذت استفاده از ویندوز هشت و رابط مترو برای کاربر دو چندان می‌شود. این محصول مجهز به رابط USB 2.0 و USB 3.0 است و از کارت شبکه دو بانده نسل n بهره می‌برد. علاوه بر این امکانات دیگری مانند فناوری Sonic Master و Super Hybrid Engine II هم در این محصول دیده می‌شود.
ایسوس Taichi را در نمایشگاه کامپیوتکس امسال به نمایش گذاشت اما این برای اولین بار بود که این محصول را در یک نمایشگاه اروپایی به نمایش گذاشته شده و برای همین این محصول برای بسیاری از بازدیدکنندگان تازگی داشت. مهم‌ترین ویژگی این محصول به جزء نسل سوم پردازنده قدرتمند اینتل، درایو SSD و رابط بی‌سیم، وجود یک صفحه نمایش خارجی در طرف دیگر دستگاه که این موضوع امکان انجام دو کار متفاوت و همچنین نمایش تصاویر صفحه نمایش داخلی برای فردی که در مقابل شما نشسته است را به شما می‌دهد.
Transformer book هم یک نوت‌بوک است که مانند تبلت Transformer امکان جدا کردن صفحه‌کلید ان وجود دارد و در آن از نسل سوم پردازنده‌های Core i7 شرکت اینتل استفاده شده است.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.