رونمایی از داچیا ساندرو جدید در اتوشوی پاریس

داچیا هم دست به کار شد! همه ما می دانیم که رویدادی تاریخی در انتظار خودروسازان می باشد، نمایشگاه پاریس. تمام خودروسازان تمام تلاش خود را می کنند تا در این نمایشگاه مورد توجه مردم قرار بگیرند. به همین سبب داچیا به تازگی جزییاتی از ساندروی جدید خود منتشر کرده است، نام این خودرو ساندرو II است و قرار است ۲۹ سپتامبر همزمان با رونمایی لوگان، در پاریس رونمایی شود.

داچیا-رنو ساندرو II

داچیا-رنو ساندرو II

داچیا (یا رنو) ساندرو از سال ۲۰۰۸ پا به بازار اروپا گذاشت، و روی پلتفرم لوگان ساخته می شد، تقریباً در این چهار سال داچیا ساندرو تغییرات زیادی را به خود نگرفته بود، اما امروز شاهد تغییرات زیادی در نسل جدیدش هستیم. در مقایسه با لوگان جدید، تنها تفاوتشان در اندازه شان است.

Dacia Sandero Logan 2

Dacia Sandero Logan 2

وقتی که به جلوی خودرو نگاه می کنیم، جلو پنجرهٔ مشبکی را می بینیم که در لوگان هم کار گذاشته شده است، در کنار خودرو هم فرو رفتگی های زیر درب ها جلب توجه می کند و فرم شیشهٔ درب عقب هم به زیبایی جانب خودرو افزوده است، در عقب هم تنها چراغ های جدید خودنمایی می کند.

Dacia Sandero 2

Dacia Sandero 2

داخل کابین هم بهبود پیدا کرده است که می توان به افزوده شدن یک صفحه نمایش ۷ اینچی اشاره کرد که وظیفه نشان دادن اطلاعات خودرو را برعهده دارد، اما این طور که به نظر می رسد این صفحه نمایش یک سیستم سفارشی است که در صورت نیاز می توان سفارش داد. اگر از صفحه نمایش خوشتان نمی آید، می توانید از یک رادیو بخش CD خور قدیمی لذت ببرید!

Dacia Sandero 2 dashboard

Dacia Sandero 2

Dacia Sandero 2 console

Dacia Sandero 2

Dacia Sandero 2 interior

Dacia Sandero 2

اما دربارهٔ پیشرانه این خودرو، این خودرو دارای موتور بنزینی ۱٫۲ لیتری است که قادر است ۷۵ اسب بخار نیرو تولید کند همچنین یک موتور دیزلی ۴ سیلندر ۱٫۵ لیتری DCI متعلق به شرکت رنو هم برای این خودرو در نظر گفته شده است. قیمت پایه ای این خودرو در حدود ۷۹۰۰ یورو اعلام شده است. گارانتی آن هم ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر می باشد که برای بیشتر مردم اروپا امری بسیار حیاتی است. این خودرو بدون شک رقیبی سرسخت برای فیستا، پژو ۲۰۸ و فولکس واگن پولو خواهد بود و همچنین بسیار ارزان تر است.

داچیا ساندرو 2

داچیا ساندرو ۲

داچیا ساندرو 2

داچیا ساندرو ۲

داچیا ساندرو 2

داچیا ساندرو ۲

اطلاعات بیشتر دربارهٔ پیشرانهٔ این خودرو در نمایشگاه پاریس منتشر خواهد شد.

رنو سایر خودروهای اروپایی ۲۰۲۴ داچیا هاچ بک

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.