رونمایی از دو کتاب مرتبط با تئاتر در فرهنگسرای کتاب

به گزارش ایرنا از فرهنگسرای کتاب ،شهرام کرمی افزود : کتاب های ‘بازی های نمایشی برای کودکان و نوجوانان’ و ‘گام های نخستین برای تشکیل گروه های تئاتر غیرحرفه ای’ اثر منوچهر اکبرلو، ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای کتاب واقع در مصلای امام خمینی(ره) رونمایی خواهد شد.

وی همچنین به اجرای ۱۰ نمایش با موضوعات کتاب و کتابخوانی در این فرهنگسرا اشاره کرد و گفت: این نمایش ها در طول ۱۰ روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، هر روز در ۹ نوبت یک ساعته در محوطه فرهنگسرای کتاب اجرا می شود.

کرمی نمایش های ‘حکایت دیجیتالی’ علیرضا ناصحی، ‘بازی عروسک‌ها’ مجید امرایی، ‘به خاطر هیچ’ علی پور طبیب و ‘خبرنگار بی خبر’ محمدهادی عطایی را از نمایش هایی اعلام کرد که در محل برپایی فرهنگسرای کتاب، اجرا می شوند.

وی ادامه داد: ‘پسرک بازیگوش’ مجید یار احمدی،’خیابان یک طرفه’سامان خلیلیان، ‘میدان مین’ امین وحیدی پور، ‘پدر کتابخوان’ علیرضا ناصحی، ‘کتاب خاطرات’ سعید فانی و

‘موفقیت فوری’ مهدی زمین پرداز از دیگر نمایش هایی است که در طول ایام برگزاری نمایشگاه کتاب برای مخاطبان اجر ا می‌شود.

بازخوانی و بازآفرینی داستان ماهی خوار توبه کار از مجموعه ‘قصه های خوب برای بچه های خوب’ اثر استاد مهدی آذریزدی، نشست بازی قصه ها با حضور ناهید مهدوی اصل و برنامه شاهنامه خوانی با حضور مرشد امیر صادقی از دیگر برنامه های فرهنگسرای کتاب در روز چهارم نمایشگاه بین المللی کتاب است.

همچنین همزمان با ۱۶ اردیبهشت ماه نخستین جشنواره تئاتر شهر در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ تهران آغاز می شود و تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

فرهنگسرای کتاب همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ضلع شمالی محل برپایی این نمایشگاه در مصلای امام خمینی(ره) در فضایی بالغ بر یکهزار متر مربع برپا شده است.

فراهنگ **۱۶۳۰**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۲۱۵۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.