رونمایی از پایانه‌های فروشگاهی تازه

۲۷م اسفند ،

رونمایی از پایانه‌های فروشگاهی تازه ندبانک با قابلیت امنیت بالابینا- ندبانک به تازگی از پایانه‌های فروشگاهی تازهی برای کسب و کارهایی با حجم کوچک و متوسط پرده برداشته است.
به گزارش بینا، هنگامی‌که دستگاه PocketPOS با استفاده از بلوتوث به تلفن هوشمند مرتبط می‌شود و کارت‌های نقدی و اعتباری را به این ترتیب حمایت می‌کند. ندبانک در بیانیه‌ای می‌نویسد: تا زمانی که تلفن همراه سیگنال دارد؛ نرم‌افزار همراه موبایل PocketPOS ندبانک فعال خواهد بود و یک کارت خوان ایمن کمک می‌کند تبادلات در محیطی با امنیت بالا انجام شوند. علاوه بر آن این راه حل از لحاظEMV نیز تأیید شده است.
دستگاه PocketPOS به ۲ صورت ارائه می‌شود. اول کوچک و اندازه دستگاه موبایل است که پد (صفحه‌ای) برای واردکردن کد امنیتی دارد و مشتریان می‌توانند تراشه و کارت رمزدار خود را در دستگاه قرار دهند؛ کاربر از نرم‌افزار روی تلفن هوشمند استفاده می‌کند تا آدرس ایمیل مشتری و مقدار تبادل مالی را در تلفن هوشمند وارد کند.
هنگامی که تبادل تأیید می‌شود؛ یک رسید دیجیتالی ارسال می‌شود. دومین حالت دستگاه همان کارت خوان نمونه قبل را دارد اما در آن یک پرینتر کوچک نیز تعبیه‌شده تا رسیدهای فیزیکی نیز به مشتری داده شود.
ندبانک می‌گوید هردو دستگاه هزینه‌ای یکسان دارند اما با این وجود بانک قیمت دقیق آن‌ها را اعلام نکرده است.

منبع: برای اطلاعات بیشتر به این پایگاه اینترنتی مراجعه فرمایید

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.