رونمایی رسمی از تبلت نکسوس ۷ و پدفون ایسوس در ایران

Asus In Iran 04 رونمایی رسمی از تبلت نکسوس 7 و پدفون ایسوس در ایران

دفتر ایسوس ایران در صبح روز جمعه ۲۸ مهر (۱۹ اکتبر ۲۰۱۲) در گردهمایی ایسوس و رسانه ها رسماً از محصولات پدفون و نکسوس ۷کمپانی ایسوس در ایران رونمایی نمود.

در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه های مختلف و برخی دست اندرکاران بازار موبایل و تبلت برگزار گردید پس از سخنان آغازین مجید کشاورز — مسئول روابط عمومی دفتر ایسوس در ایران — پویا شاه حیدری — کارشناس تبلت ایسوس — به معرفی این محصولات و قابلیت های آنها پرداخت و بسیاری از ویژگی های جذاب این دو محصول ایسوس را برای حضار به نمایش گذاشت.

در پایان مراسم نیز جلسه پرسش و پاسخی با حضور خبرنگاران رسانه های گوناگون برگزار گردید.

پدفون ایسوس

شرکت چند ملیتی ایسوس در بازار پر ازدحام تبلت ها و گوشی های هوشمند هرچند عنوان نخستین را در اختیار ندارد، اما با ابتکاری نو توانست نظر بسیاری از کارشناسان وکاربران را به خود جلب کند. ایسوس از ماکت پدفون ابتدا در نمایشگاه Computex 2011 رونمایی نمود و این محصول در ژوئن ۲۰۱۲ وارد بازار گردید. پدفون ایسوس به دلیل ویژگی های خاص خود و نوآوری به کار رفته در آن تاکنون توانسته جوایز جهانی متعددی را به خود اختصاص دهد.

پدفون را می توان یک وسیله چند منظوره نامید چرا که از یک گوشی هوشمند تشکیل شده که با قرارگیری در داخل یک قاب با صفحه نمایش بزرگتر می تواند نقش یک تبلت را بازی نماید. قاب یاد شده — که می توان آنرا یک صفحه نمایش و داک چند منظوره تلقی نمود — نه تنها صفحه نمایش بزرگتری را در اختیار کاربر قرار می دهد بلکه اسپیکرها و باطری بزرگ تر و مجموعه ای از خروجی ها و ورودی ها را نیز برای استفاده در اختیار کاربر قرار می دهد و همچنین می تواند گوشی قرارگرفته درون خود را شارژ نماید.

Asus Padfone 06 رونمایی رسمی از تبلت نکسوس 7 و پدفون ایسوس در ایران

قاب یاد شده فاقد پردازنده است و از پردازنده قرار گرفته در داخل گوشی بهره خواهد برد. تبدیل شدن گوشی به تبلت نیز به سادگی با بازنمودن دریچه تعبیه شده در پشت صفحه نمایش بزرگ و قرار دادن گوشی در آن صورت می پذیرد. علاوه بر این صفحه کلیدی به صورت جداگانه برای پدفون در نظر گرفته شده که می تواند آنرا تبدیل به یک نت بوک کوچک نماید. بدین ترتیب خرید این دستگاه برای افرادی که مایلند با یک تیر چند نشان بزنند می تواند بسیار جذاب باشد.

یک قلم دیجیتال نیز همراه با پدفون وجود دارد که می تواند نقش هدفون را نیز بازی نماید. این قلم را اگر جا بگذارید و با پدفون از محل آن دور شوید می تواند شما را با صدا آگاه سازد.

Asus Padfone 01 رونمایی رسمی از تبلت نکسوس 7 و پدفون ایسوس در ایران

انتظار می رود عرضه پک کامل این تبلت / گوشی با قیمتی بر مبنای قیمت جهانی ۶۵۰ دلار در بازار ایران صورت پذیرد. بدیهیست در صورتی که برای واردات محصولات الکترونیکی مصرفی نظیر موبایل و تبلت ارز با بهایی کمتر از بهای بازار آزاد توسط دولت تخصیص یابد می توان امیدوار بود که عده بیشتری از هموطنانمان بتوانند از عهده خرید این محصولات برآیند.

بهمن سعادت خواه — مدیر کالای ایسوس در ایران — ضمن اعلام این مطلب که ایران نخستین کشور خاورمیانه است که پدفون در آن عرضه می شود، عرضه پدفون ۲ که چند روز پیش معرفی شد را نیز در آینده در بازار ایران بسیار محتمل دانست. عرضه رسمی خانواده محصولات پدفون ایسوس در ایران توسط شرکت یاس به نمایندگی از دفتر ایسوس در ایران صورت خواهد گرفت.

تبلت نکسوس ۷ (محصول مشترک گوگل و ایسوس)

با توجه به قابلیت های کمپانی ایسوس و محصولات با کیفیتی که این کمپانی روانه بازار تبلت ها نموده بود گوگل تصمیم گرفت تا ایسوس را به عنوان شریک خود در ساخت اولین تبلت گوگل انتخاب نماید. تبلت نکسوس ۷ گوگل را می توان پاسخ گوگل به تبلت کیندل فایر آمازون دانست. این تبلت توسط CNET به عنوان یکی از ۵ تبلت برتر جهان در ماه آگوست انتخاب گردید (Link رونمایی رسمی از تبلت نکسوس 7 و پدفون ایسوس در ایران) و تاکنون شاهد بازخوردهای مثبت بسیاری از کارشناسان بوده است.

تبلت نکسوس ۷ همان طور که از نامش پیداست، دارای یک نمایشگر ۷ اینچی ضد خش از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ HD بوده و پردازنده آن ۴ هسته ای از نوع Tegra 3 با ۱۲ هسته گرافیکی است. حافظه داخلی این تبلت در دو نوع ۸ و ۱۶ گیگابایتی در دسترس بوده (احتمالاً به زودی شاهد عرضه نسخه ۳۲ گیگابایتی آن هم خواهیم بود) و از یک گیگابایت RAM بهره می برد.

Asus Google Nexus 7 رونمایی رسمی از تبلت نکسوس 7 و پدفون ایسوس در ایران

بهمن سعادت خواه در پاسخ به سوالی در مورد قیمت عرضه این محصول در ایران اظهار داشت که می توان این قیمت را با توجه به قیمت اصلی دلاری آن (در حال حاضر در حدود ۲۵۰ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی)، در نظر گرفتن حدود ۷۰ دلار هزینه انتقال و ورود به ایران و قیمت دلار در بازار ایران محاسبه نمود.

tablet n7 features hand رونمایی رسمی از تبلت نکسوس 7 و پدفون ایسوس در ایران

عرضه رسمی تبلت نکسوس ۷ در ایران توسط شرکت هماهنگ به نمایندگی از دفتر ایسوس در ایران صورت خواهد پذیرفت.

عرضه محصولات مبتنی بر ویندوز ۸ و ویندوز آر تی

در بخش پرسش و پاسخ خبرنگاران، مدیر کالای ایسوس در ایران در مورد عرضه محصولات مبتنی بر سیستم عامل ویندوز اظهار نمود که ایسوس عرضه محصولات مبتنی بر ویندوز ۸ و ویندوز آر تی را در دستور کار خود دارد. بدین ترتیب می توان انتظار داشت که با توجه به تقاضای بازار ایران و عزم دفتر ایران ایسوس برای پاسخ دهی به نیاز کاربران ایرانی، در آینده شاهد عرضه تبلت های ویندوزی ایسوس در ایران باشیم.

Asus In Iran 01 رونمایی رسمی از تبلت نکسوس 7 و پدفون ایسوس در ایران

از راست به چپ: رویا مختاری (مدیر سرویس ایسوس)، پویا شاه حیدری (کارشناس تبلت ایسوس)، بهمن سعادت خواه (مدیر کالای ایسوس)

سخن پایانی

بی شک حضور نمایندگان شرکت های خارجی تولید کننده محصولات الکترونیکی در ایران می تواند به نفع مصرف کننده ایرانی بوده و اطمینان در خرید و دریافت پشتیبانی بهتر پس از خرید را برای کاربران به دنبال داشته باشد.

Asus In Iran 03 رونمایی رسمی از تبلت نکسوس 7 و پدفون ایسوس در ایران

محصولات ایسوس در ایران با پشتیبانی از زبان و صفحه کلید فارسی عرضه می گردد

ما نیز رونمایی از محصولات دیگری از ایسوس در ایران را به فال نیک گرفته و برای دفتر ایسوس در ایران، شرکت هماهنگ و شرکت یاس که نمایندگی و توزیع این محصولات را بر عهده خواهند داشت آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم شاهد منافع این همکاری مشترک برای مصرف کنندگان ایرانی باشیم.

Asus In Iran 02 رونمایی رسمی از تبلت نکسوس 7 و پدفون ایسوس در ایران

پدفون ایسوس با گارانتی یاس و تبلت نکسوس ۷ با گارانتی هماهنگ در بازار ایران عرضه می شود

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. قیمت تبلت:

    ممنون از سایت خوبتون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.