رونی یو ˝ببر خیزان، اژدهای پنهان˝ را دوباره بیدار می‌کند

۲۱ام بهمن ،

رونی یو، فیلمساز شناخته شده سینمای آمریکا در آینده‌ای نزدیک دومین قسمت فیلم اکشن و اتفاق‌ای ˝ببر خیزان، اژدهای پنهان˝ را جلوی دوربین می‌برد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، رونی یو تاکنون بیش از ۲۲ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی همچون فیلم‌های “فرمول۵۱” (۲۰۰۱)، “فردی جیسون”(۲۰۰۳) و “بی‌باک” (۲۰۰۶) و سریال “ترس داخل” (۲۰۰۸) را جلوی دوربین برده است.

بنابر این گزارش، این فیلمساز قصد دارد دومین قسمت فیلم تحسین شده “ببر خیزان، اژدهای پنهان” را بر اساس طرحی از جان فوسکو، و با فیلمنامه‌ای به قلم وانگ دولو بر اساس کتابی با نام “گلدان نقره‌ای، شوالیه آهنی” جلوی دوربین ببرد.

به نوشته هالیوودریپورتر، اولین قسمت درام اکشن و اتفاق‌ای “ببر خیزان، اژدهای پنهان” را آنگ لی، کارگردان شناخته شده و سرشناس تایوانی، که به تازگی فیلم “زندگی پی”، تازهترین ساخته سینمایی‌اش با فروشی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در جهان، نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شده، در سال ۲۰۰۰میلادی ساخت و توانست بخاطر این فیلم بیش از ۴۴ جایزه معتبر سینمایی را (اسکار، بفتا، گلدن‌گلوب) از فستیوال‌های مختلف جهان را از آن خود کند.

گفتنی است، کمپانی وینستین ( Weinstein Company) به عنوان تهیه‌کننده این فیلم هنوز فهرست قطعی بازیگران این درام اکشن را منتشر نکرده اما بر اساس برنامه اعلام شده فیلمبرداری دومنی قسمت “ببر خیزان، اژدهای پنهان” از ماه می ۲۰۲۴ میلادی (خرداداماه۹۲) در یک کشور آسیایی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.