رویانیان:‌ پرسپولیس بیمار است

جام جم آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این‌که پرسپولیس بیمار است و باید برای شفای بیماری آن تلاش کرد، گفت: بعضی از بازیکنان تا الان شایستگی خود را برای حضور در پرسپولیس نشان نداده‌اند.

محمد رویانیان می‌گوید اگر در بازی‌های گذشته خودش به جای حسین هوشیار و میثاق معمارزاده در دروازه پرسپولیس قرار می‌گرفت سرخ‌پوشان این تعداد گل از حریفان دریافت نمی‌کردند!

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره نتایج ضعیف این تیم در چند هفته گذشته لیگ برتر اظهار کرد: فکر می‌کنم فشاری که اخیرا از بیرون به باشگاه وارد شد کمی تیم را دچار مشکل کرده و معتقدم تیم هنوز از درون بیمار است.

وی ادامه داد: این شکست‌های سریالی به هیچ وجه در شان پرسپولیس نیست. البته ما در بازی‌های آسیایی حرف اول را می‌زنیم و امیدواریم که این موضوع ادامه داشته باشد. اگر ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار باشند که پرسپولیس در آسیا نتیجه بگیرد برای ما می‌ارزد اما بحث من این است که ما هم در لیگ می‌توانستیم سهمیه بگیریم و حتی این قدرت را داشتیم که به سمت جام گرفتن پیش برویم. در واقع توانایی این کار در بازیکنان ما وجود داشت اما آن‌ها این توانایی را بروز ندادند و به خوبی از آن استفاده نکردند.

خودم دروازه‌بانی می‌کردم کمتر گل می‌خوردیم!

رویانیان با بیان این‌که اگر در بازی‌های گذشته خودم در دروازه می‌ایستادم کمتر از این دو دروازه‌بان گل می‌خوردم، گفت: باید بررسی کنیم و ببینیم مشکل تیم کجاست. ما که از نظر مالی و روحی و روانی همه چیز را برای بازیکنان تامین کرده‌ایم. اگر دنیزلی من را در بازی‌های اخیر در دروازه‌ می‌گذاشت بهتر از هوشیار ومعمارزاده کار می‌کردم. واقعا دروازه‌بان‌های ما در بازی‌های قبل خراب کردند. در حالی که وحید طالب لو روز گذشته مقابل سپاهان بسیار زحمت کشید، یک دروازه‌بان می‌تواند درشرایط سخت تیمش را نجات دهد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از فروختن علیرضا حقیقی پشیمان نیستید؟ گفت:‌ حقیقی هم مثل این دروازه‌بان‌ها هم همین وضعیت را داشت. در ابتدای فصل او و معمارزاده مشکلات زیادی داشتند و در خط دفاع هم عملکرد خوبی از بازیکنان دیده نمی‌شد. هافبک‌ها و مهاجمان ما هم بازیکنان قدرتمندی هستند اما انگار تیم ما طلسم شده است.

به بحث دنیزلی و کریمی ورود می‌کنم

محمد رویانیان درباره نرفتن علی کریمی به تبریز در صحبت‌هایی که مبنی بر اختلاف او با دنیزلی وجود دارد، گفت: کریمی برای نرفتن به تبریز از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده بود و با دنیزلی هم هماهنگ کرده بود که کار شخصی‌اش را انجام دهد. البته من کمی گلایه دارم از نوع برخوردی که برخی میزبان‌ها با بازیکنان ما دارند. با این حال وارد این بحث نمی‌شوم.

وی ادامه داد: روحیه کریمی ودنیزلی شبیه به هم است اما هر دو افراد خوبی هستند. با این حال ملایم‌الطبع نیستند. این که بگوییم این دو نفر با هم مشکل دارند چیزی را حل نمی‌کند. اما من آدمی نیستیم که این وضعیت در تیمم باقی بماند و مطمئنا به آن ورود می‌کنم.

رویانیان تاکید کرد:‌ اختلافی بین کریمی و دنیزلی وجود ندارد. اما بین این دو نفر مثل دو پدر و پسر حرف‌های زده می‌شود که آن‌ها یکی، دو بار با هم کدورت پیدا کرده‌اند. هر چند هر دو بلافاصله عکس‌العمل مثبت از خود نشان داده و موضوع را حل کرده‌اند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که در برنامه ورزش و مردم سخن می‌گفت، درباره خطر کسر ۹ امتیاز از این تیم به دلیل شکایت اشپیتیم آرفی گفت: به هر حال ما مجبوریم این پول را بدهیم واز ابتدای فصل از این پول‌ها زیاد داده‌ایم. وقتی دنیزلی و بازیکنان جدید را آوردیم هزینه‌هایی برایمان داشت. در حالی که تیم‌های دیگر از ابتدای فصل یک مربی آورده بودند و دیگر مجبور نبودند هزینه اضافی انجام بدهند.

رویانیان ادامه داد: من براساس درخواست هواداران دنیزلی را به پرسپولیس آوردم. چرا که فوتبالی نبودم. البته من دنیزلی را مصون از اشتباه نمی‌دانم و او هم ممکن است مانند هر فرد دیگری در کارش اشتباه داشته باشد.

وی با بیان این‌که پرسپولیس بیمار است و باید برای شفای بیماری آن تلاش کرد، گفت: بعضی از بازیکنان تا الان شایستگی خود را برای حضور در پرسپولیس نشان نداده‌اند. پرسپولیس حتی اگر بیمار باشد بزرگ است و ما هر کاری که می‌توانیم برای رفع بیماری آن انجام می‌دهیم. شکست متعلق به مردان است و مطمئن باشید بعد از هر شکستی قطعا پیروزی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.