رویا شریف:عملیات مهد کودک” فرم شرکت در جشنواره فجر را پر کرد / اکران چند فیلم کودک به طور همزمان صحیح نیست

۱فروردین ۱۳،

پربیننده ترین های؛(۷۲)

تهیه کننده فیلم سینمایی “عملیات مهد کودک” که اثرش را برای شرکت در سی ویکمین جشنواره فیلم فجر حاضر می کند، گفت: اکران همزمان چند فیلم کودک به هیچ وجه کار صحیحی نیست.

رویا شریف، تهیه کننده سینما  در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛ گفت: “عملیات مهد کودک” فرم شرکت در سی ویکمین جشنواره فیلم فجر را پرکرد.
شریف در ادامه افزود: “عملیات مهد کودک” هم اکنون در مرحله پایانی تدوین و صداگزاری است و فرم شرک در جشنواره را پر کرده است.
این تهیه کننده که با اکران همزمان چند فیلم کودک مخالف است، اظهار داشت: بچه ها به همراه والدینشان بیش از یک فیلم را نمی توانند ببینند چه برسد به اینکه چند فیلم کودک همزمان با هم اکران شود.
وی گفت: من با اکران همزمان چند فیلم کودک به شدت مخالف هستم زیرا امروز برای سینما وضعیتی پیش آمده که دیگر خاطب به سینما نمی رود.
شریف افزود: اگر نگاهی به ۱۳ فیلم در حال اکران بیندازید در می یابید نه تنها سینمای کودک بلکه به طور کلی سینمای ما در رکود و وضعیت بحرانی به سر می برد.
تهیه کننده فیلم سینمایی “عملیات مهد کودک” به اکران فیلم خود اشاره کرد و گفت: قطعا اگر عملیات مهد کودک نیز در چنین شرایطی اکران شود با شکست روبرو می شود و مسئولان باید قبل از اکران یک فیلم به فکر فروش و آوردن مخاطب به سالن های سینمایی باشند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.