روکش خورشیدی برای خودروها + تصاویر

۰۹م اسفند ،

“Hakan Gürsu” به تازگی روکشی را ابداع کرده است که مملو از سلول های خورشیدی است و می تواند خودروی شما را شارژ کند.

ممتازنیوز: دهه های ۶۰ و ۷۰ خیابان ها پر از خودروهایی بود که روکش هایی روی آن ها کشیده شده بود. صاحبان خودرو معمولا برای آنکه از وسیله خود در مقابل اتفاقات خیابان محافظت کنند این روکش ها را استفاده می کردند.

روکش ها بعد از مدتی فراموش شدند و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند ولی به نظر می رسد طراحان به دنبال آن می باشند تا این نوستالژی قدیمی را بار دیگر به نوعی مدرن برای خودروهای آینده به اجرا درآورند.

“Hakan Gürsu” به تازگی روکشی را ابداع کرده است که مملو از سلول های خورشیدی است و می تواند خودروی شما را شارژ کند و از آنجایی که در آینده ای نه چندان دور خودروها تماما برقی خواهند شد بسیاری از خودرو ها به این روکش نیاز دارند.

این روکش روی خودروی شما را می گیرد و کارهای سابق را انجام می دهد اما می توانید یک وسیله ساده را به آن متصل کنید که نقش پمپ را برای شما ایفا کند و کمک می کند به راحتی خودرو خود را شارژ کنید.

این طرح در همه مکان های رو باز قابل استفاده است و می تواند مشکل نبود پمپ های برق را نیز برای شما از بین ببرد. این دستگاه همچنین مشخصات میزان شارژ و اطلاعات جانبی را روی تلفن همراه به شما نشان می دهد.

ممتازنیوز


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.