رویانیان:آقای فتح الله زاده از شما با این سوادتان بعید است ! / جواب بازیکنی را نمی دهم،چه رونالدو و مسی باشند چه علی کریمی

محمد رویانیان می‌گوید درباره گفته‌های جدید علی کریمی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس هیچ صحبتی نمی‌کند.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بازیکنانی که تاکنون به این تیم جذب شده‌اند و ارزیابی خود از پرسپولیس فصل آینده گفت: من به نهایتی فکر می‌کنم که هنوز به آن نرسیده‌ایم و تا زمانی که پروژه من تمام نشده نمی‌توانم به خودم نمره خوبی بدهم، بنابراین فعلا درباره عملکردمان در فصل نقل و انتقالات صحبتی نمی‌کنم.
وی افزود: با این وجود از این خوشحالم که تیمی که تا الان بسته‌ایم همه بازیکنان در آن همدل و هماهنگ بوده و به دنبال پیشرفت پرسپولیس هستند.
رویانیان با اشاره به مذاکرات خود با چند بازیکن، در حالی که از مطرح کردن نام آن‌ها خودداری می‌کرد، گفت: مذاکرات خوبی با این بازیکنان داشتم و در یکی دو روز آینده تکلیف آن‌ها هم برای حضور در پرسپولیس مشخص خواهد شد.
علی کریمی پس از دیدار ایران مقابل قطر گفته بود دیگر در پرسپولیس نمی‌ماند. رویانیان در این رابطه گفت: هیچ صحبتی در این باره ندارم، اساسا دوست ندارم که جواب بازیکنان را بدهم. حالا این بازیکن می‌خواهد رونالدو باشد یا مسی.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مذاکرات این باشگاه با محمدرضا خلعتبری هم به ایسنا گفت: چه کسی گفته ما از آوردن خلعتبری ناامید شده‌ایم. مرد ناامید نمی‌شود. مذاکرات ما با این بازیکن همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه درباره صحبت‌های جدید فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه پرسپولیس از رانت دولتی استفاده می‌کند، گفت: من از صحبت‌های فتح‌الله‌زاده تعجب می‌کنم. اگر معاملات ماشین رانت است، من صحبت‌های او را قبول دارم. در ضمن آقای فتح‌الله‌زاده با این سوادی که دارید من از شما تعجب می‌کنم. دولت چه زمانی از این ماشین‌ها داشته است؟ اگر توجه کرده باشید، دولت سمند دارد نه بنز.

رویانیان با اشاره به اینکه دولت به استقلال بیشتر از پرسپولیس کمک کرده، گفت: آقای فتح‌الله‌زاده شما که تا دیروز بانک تات و بازار مبل را در اختیار داشتید اما ما از این اسپانسرها نداشتیم و فقط چند تا ماشین معامله می‌کنیم. باید بگویم که این ماشین‌ها در بنگاه‌های همه شهرستان‌ها هم وجود دارد. من با اعتبار خودم چند ماشین قسطی می‌خرم و خرید و فروش می‌کنم. اگر از این ماشین‌ها می‌خواهید می‌توانید در بنگاه ها بخرید!
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.