رویانیان:قهرمانی مبارک ثامن باشد/قضاوت را به کارشناسان کشتی واگذار می‌کنم

۱۲م دیماه ،

17-341.jpg

محمد رویانیان پس از نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد پرسپولیس در لیگ برتر گفت: قهرمانی تیم ثامن‌الحجج (ع) را تبریک می‌گویم و قضاوت در خصوص اتفاقات و حواشی دیدار فینال را به کارشناسان کشتی واگذار می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این رابطه اظهار کرد: کادر فنی و کشتی‌گیران ما در دیدار فینال زحمت بسیاری کشیدند. من به شخصه به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. هدف ما از حضور در لیگ برتر کشتی توسعه فعالیت‌های ورزشی باشگاه پرسپولیس بوده است و در واقع خواسته‌ایم تا با این کار نشان دهیم که باشگاه پرسپولیس فقط در فوتبال تیم‌داری نمی‌کند. ما سعی کرده‌ایم در رشته‌های مختلف نیز تیم‌داری کنیم.

وی افزود: حدادی و سلیمی دو تن از قهرمانان ورزشی ایران می باشند که مورد حمایت باشگاه پرسپولیس می‌باشند.

رویانیان با بیان اینکه تیم کشتی آزاد پرسپولیس در اولین سال حضور خود در لیگ برتر کار بزرگی انجام داده است، تصریح کرد: عدم توفیق ما در دیدار فینال هیچ گاه از ارزش‌های کادر فنی و کشتی‌گیران ما کم نمی‌کند. من به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم و کسب عنوان نایب قهرمانی را نیز به آن‌ها تبریک می‌گویم. تیم ثامن‌الحجج(ع) هم زحمت کشیده، این قهرمانی مبارک آنها باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درخصوص حواشی و مسائل پیش آمده در دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد که بین دو تیم پرسپولیس و ثامن‌الحجج(ع) در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد نیز خاطرنشان کرد: در این خصوص اظهار نظر نمی‌کنم. به هر حال مسائلی پیش آمده که کادر فنی ما را ناراحت کرده است. قضاوت در این خصوص را به کارشناسان کشتی واگذار می‌کنم. ما سعی کردیم در رشته‌های مختلف از جمله کشتی نیز سرمایه‌گذاری کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم حمایت‌های مادی و معنوی‌ ما از رشته‌های مختلف در نهایت به سود ورزش کشورمان باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.