رویانیان:همسر ژوزه ناراحت است

۲۰م آذر ،

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از جلسه امروز با ژوزه در جلسه هیئت مدیره گفت: احتمال ماندن ژوزه کم است.

ممتازنیوز: محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: امروز جلسه ای با ژوزه داشتم مرا به منزلش دعوت کرد و همسرش هم از وضع بوجود آمده ناراحت بود.

وی ادامه داد: در جلسه در مورد وضعیت تیم صحبت کردیم همسر وی نیز از این قضیه ناراحت بود البته ما در حال حاضر مشکل مالی داریم و ۴ ماه است حقوق ژوزه را نداده ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم قضیه ژوزه به خیر بگذرد البته در مورد اطلاعاتی که در مورد مبلغ قرارداد ژوزه از خوردبین و علیپور شنیده اید باید بگویم آنها بی اطلاع بودند مبلغ قرارداد در این حد نبوده گفته اند من باید به مراجع قضایی جواب پس بدهم این صحبت ها نسنجیده است و نباید گفته شود.

رویانیان گفت: من واقعا این مدت خسته شدم حتی استعفا هم دادم قبول نکردند بارها به من پیشنهاد شد در بخش ورزشی فعال باشم مخصوصا در بخش اقتصادی که قبول نکردم و این موضوع بحث حالا نیست در طول دوازده ماهی که در باشگاه بودم دوازدهم بار به استعفا رسیدم اما تعهد دارم و نمی خواهم تعهدا تم گردن  دیگری باشد.

وی در پایان گفت: پروین و گل محمدی دیشب جلسه داشته اند و در حال حاضر به وضعیت تیم سر و سامان می دهند و امیدواریم بتوانیم مشکل ژوزه را حل کنیم.


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.