رویانیان انتخاب سرمربی را به گردن پروین انداخت/ از اتهاماتی که می زنند خسته شده ام

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید مسئولیت انتخاب سرمربی تیم را به علی پروین و کمیته‌ فنی باشگاه واگذار کرده است.محمد رویانیان درباره خبر استعفایش از پرسپولیس گفت: قصد داشتم پس از انتخاب پروین از حضور در پرسپولیس کناره‌گیری کنم، اما پروین به محض اینکه این موضوع را فهمید گفت که به خاطر جلوگیری از رفتن من این پیشنهاد را نمی‌پذیرد.
وی افزود: دیگر خسته شده‌ام. دیگر نمی‌توانم درباره اتفاق‌هایی که افتاده صحبت کنم. متاسفانه ما هر کاری که می‌‌کنیم با واکنشی روبرو می شویم. یکی درباره گزینه‌مان اطلاعیه می‌دهد و دیگری اتهاماتی مطرح می‌کند. پس از این واکنش‌ها دیگر خسته‌ام و وظیفه انتخاب سرمربی را به پروین و کمیته فنی می‌دهم تا آنها خودشان تصمیم بگیرند. به پروین و کمیته فنی مسوولیت داده‌ام تا سریعا نظرشان را در بین گزینه‌های موجود بدهند، تا سرمربی را به هواداران معرفی کنیم.هر تصمیم ما با واکنشی روبرو می‌شود، فدراسیون یک حرف می‌زند و رسانه‌ها چیز دیگری می‌گویند. انتخاب‌های ما همیشه پخته بوده است اما دیگر از واکنش‌ها خسته شده‌ام. از گفتمان حاکم در فوتبال و اتهاماتی که می‌زنند، واقعا خسته‌ام.
وی ادامه داد: بزرگ‌ترین گزینه‌ای که مد نظر داشتیم برای ما قیمتی غیرمنطقی تعیین کرد که نشان‌دهنده این بود که او به پول بیش از باشگاه علاقه دارد، اما من به خودم اجازه نمی دهم پولی که حق یک مربی نیست را به او بدهم. البته رقم‌هایی که متسو و کالدرون داشتند، منطقی و به رقم مربیان ایرانی نزدیک بود.واقعا از اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتد، ناراحت هستم. دیگر ایمان پیدا کرده‌ام که اتفاقات در فوتبال در جایی دیگری رقم می‌خورد.
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.