رویانیان: برای مربیان پرسپولیسی لیگ آرزوی موفقیت دارم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: حضور چهره هایی که محصول باشگاه پرسپولیس می باشند در عرصه مربیگری سطح اول فوتبال کشور سبب خوشحالی و افتخار خانواده پرسپولیس است و برای آنها آرزوی موفقیت داریم.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد رویانیان در گفتگو با پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: به افشین پیروانی برای این مسئولیت تازه و باشگاه سنگ آهن بافق برای این انتخاب خوب تبریک می گویم و همینجا از زحمات آقای پیروانی در کمیته فنی تقدیر و تشکر می نمایم. اگر شرایط فراهم باشد همچنان از ایده ها و نظرات کارشناسی او بهره مند خواهیم شد.

وی ادامه داد: پیروانی به عنوان کاپیتان و سرمربی پرسپولیس زحمات بسیاری برای این تیم کشیده است و یکی از اشخاصی است که همه از او به نیکی یاد می نمایند. او در این مدت صادقانه و به دور از هرگونه حب و بغض نظرات کارشناسی خود را در اختیار ما قرار داد. من برای او و همکارانش؛ رضا شاهرودی و حمید مطهری در باشگاه سنگ آهن بافق آرزوی موفقیت دارم. البته در جریان بودم که پیروانی از تیم های لیگ برتری هم پیشنهاد داشت ولی با آنها به توافق نرسید.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه تصریح نمود: پیروانی شایستگی های بسیاری دارد و امیدوارم شرایطی فراهم شود که در آینده نزدیک از تجربیات و دانش او استفاده بیشتری کنیم.

رویانیان در پایان خاطرنشان نمود: چهره هایی مانند محمد مایلی کهن، حمید درخشان، علی دایی، یحیی گل محمدی، افشین پیروانی که در سطوح بالای فوتبال ایران فعالیت می نمایند محصول و از افتخارات باشگاه پرسپولیس می باشند و برای همگی این عزیزان در کارشان آرزوی موفقیت دارم.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.