رویانیان: به دهنوی ۳۰۰ میلیون کمتر از سپاهان دادیم/ یکی از بازیکنان سپاهان با سه باشگاه قرارداد بسته

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

محمد رویانیان با انتقاد از اقدام باشگاه سپاهان در شکایت از دهنوی گفت: دوستان سپاهانی به قول‌وقرارهای خود پشت کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دربارهٔ شکایت سپاهان از قاسم دهنوی و بحث‌هایی که در این زمینه به وجود آمده، اظهار کرد: در این زمینه به دهنوی تذکر داده و به او گفتم که نباید علیه مدیران سپاهان صحبت کند اما سپاهانی‌ها فراموش نکنند که تخلف بازیکنان خودشان بیشتر بوده است. با حضور حسن‌زاده با یکدیگر جلسه گذاشتیم و شکایت‌های خود را از هم پس گرفتیم اما این اقدام باشگاه سپاهان درست نیست.

وی افزود: به رحیمی گفتم که دربارهٔ پول دهنوی با ما طرف میباشید و آن پول را به شما می‌دهیم اما چرا در پایگاه اینترنتی باشگاه سپاهان الفاظ نامناسبی علیه بازیکن پرسپولیس به کار گرفته شده است؟ اگر قرار بر شکایت باشد ما هم می‌توانیم از سپاهان به خاطر دو بازیکنی که از ما پول گرفته‌اند، شکایت کنیم.

رویانیان با بیان این که از کمیته‌ انضباطی تعجب می‌کند که چرا فقط دهنوی را محروم کرد، گفت: آقای حسن‌زاده به من گفت که بعد از اعلام حکم دهنوی برای بازیکنان سپاهان هم تصمیم لازم را اتخاذ می‌کند اما دیگر خبری نشد. همین است دیگر. وقتی کمیته‌ انضباطی فقط علیه بازیکن پرسپولیس حکم می‌دهد، باشگاه سپاهان هم به خود اجازه می‌دهد که بحث را به خارج از فوتبال بکشد. شکایت به مراجع قضایی کم‌لطفی به کمیته‌ انضباطی است و هر اتفاقی که افتاده باید در خانواده فوتبال رفع و رجوع شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تخلف باشگاه سپاهان بیشتر بوده است. یکی از بازیکنان آنها با سه باشگاه قرارداد بسته. با این حال به دهنوی گفتم که نباید علیه مدیران باشگاه دیگری مصاحبه کند ولو این که بسیار ناراحت باشد. باید بگویم که دهنوی ۳۰۰ میلیون کمتر از آن چیزی که سپاهان به او پیشنهاد داده بود، با ما قرارداد بسته است. این نشان می‌دهد که او با علاقه پرسپولیس را انتخاب کرده و هواداران هم باید به این مسائل توجه کنند. متاسفانه دوستان ما در سپاهان به همه قول‌وقرارهای خود پشت کرده‌اند اما اگر وضعیت همین طور پیش برود، ما هم پیگیر حق و حقوق خود خواهیم بود و محکم پای موضوع می‌ایستیم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس بازیکن دیگری را به خدمت می‌گیرد یا خیر، گفت: دو، سه بازیکن خارجی به دایی معرفی شده‌اند و در صورتی که آنها را تایید کند، سر تمرین حاضر می‌شوند اما به احتمال فراوان یک بازیکن دیگر را به فهرست تیم اضافه خواهیم کرد.

۴۳ ۴۳ 


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.