رویانیان: نایب قهرمانی از ارزش‌های کشتی پرسپولیس نمی‌کاهد/ به داوری ورود نمی‌کنم

۱۲م دیماه ،

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد را به مسئولان، کادر فنی و کشتی‌گیران تیم پرسپولیس جویبار تبریک گفت و اعلام کرد به مسائل داوری دیدار فینال این مسابقات ورود نمی‌کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مدیر عامل باشگاه پرسپولیس کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد را به مسئولان، کادر فنی و کشتی‌گیران تیم پرسپولیس جویبار تبریک گفت و اعلام کرد به مسائل داوری دیدار فینال این مسابقات ورود نمی‌کند.

محمد رویانیان، گفت: کسب این عنوان نایب قهرمانی را به مسئولان تیم، کادرفنی و کشتی‌گیران تبریک می‌‎گویم. همچنین به مسئولان، کادر فنی و کشتی‌گیران حریف هم به خاطر قهرمانی در این رقابتها تبریک می‌گویم.

وی در ادامه تاکید کرد: در راستای توسعه فعالیت‌های باشگاه پرسپولیس و اینکه اعلام کنیم فعالیت‌های این باشگاه تنها مختص به فوتبال نیست، امسال در رشته‌های مختلف حضور فعالی داشتیم که یکی از آنها شرکت در مسابقات کشتی بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: امسال پرسپولیس بعد از سال‌ها وارد عرصه رقابت‌های کشتی شد و خوشبختانه تماشاگران مشتاق هم از این تیم حمایت کردند. برای سال اول، کسب عنوان نایب قهرمانی نتیجه تلاش مجموعه باشگاه و کادر فنی و کشتی گیران بود که باید به همه آنها خسته نباشید بگوییم.

وی با تاکید بر اینکه این نایب قهرمانی هیچ چیزی از ارزش‌های کادر فنی و کشتی‌گران پرسپولیس جویبار کم نمی‌کند، در خصوص جنجال‌های داوری در دیدار فینال این مسابقات تصریح کرد: بنده به مباحث داوری ورود نمی‌کنم به هر حال اتفاقاتی است که افتاده و قابل بررسی است که قضاوت در مورد آنها را به جامعه کشتی و داوری می سپارم.

رویانیان کشتی‌گیران تیم پرسپولیس جویبار را قهرمان دانست و یادآور شد: البته در فوتبال هم اگر وارد مباحث داوری شدم بخاطر آن بود که بعضی مربیان قبل از مسابقات اظهار نظرهایی علیه داور انجام می‌دادند. من برای اینکه داوران تحت فشار قرار نگیرند، مطالبی را مطرح کردم.

وی با بیان اینکه در لیگ کشتی هم باید کارشناسان در خصوص داوری بازی فینال اظهار نظر کنند، تصریح کرد: امسال علاوه بر تیم فوتبال ما در لیگ کشتی آزاد شرکت کردیم، بهداد سلیمی و احسان حدادی دو قهرمان ملی را حمایت کرده‌ایم زیرا بر خلاف بعضی تصورات هدف‌هایی داشتیم که می‌خواستیم به آنها برسیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص اضافه کرد: تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس با قهرمانی در مسابقات دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرد و در رشته‌هایی مانند فوتسال بانوان، کانوپلو و… که بسیار مورد توجه قرار نمی‌گیرد، فعال بودیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های فوتبالی هم در شهرهای قائم شهر و چند شهر دیگر زیر چتر حمایتی ما قرار دارند و تلاشمان توسعه همه جانبه باشگاه بوده نه اینکه تنها پرسپولیس مختص به فوتبال باشد.

رویانیان در پایان گفت: ساعت ۲۰:۳۰ امشب با حضور در یکی از برنامه های زنده تلویزیون گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در باشگاه و برنامه‌های مهم پیش رو برای موفقیت های بیشتر پرسپولیس را برای هواداران مطرح می‌‎کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.