رییس کل دادگستری استان اردبیل: باید با همدلی و تعامل گام‌ها را پیش برد

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خداوند امانت بزرگی به همه‌ی مسوولان سپرده و این وظیفه خلیفه‌الله را باید به خوبی انجام دهیم.

به گزارش ایسنا،‌ غلامرضا رضایی در مراسم تودیع و معارفه‌ی استانداران اردبیل با اشاره به اینکه لحظه‌ لحظه کارهای ما زیر ذره‌بین است، افزود: باید بتوانیم با همه توان و بدو از همه تعصبات و سلایق شخصی و قومی و قبیله‌ای کارهایمان را به مقصد برسانیم.

وی با اشاره به اینکه این وظیفه ما است که از خون شهدا پاسداری کنیم، افزود: باید پرچم را به صاحب اصلی‌ خودش بازگردانیم.

رضایی با بیان اینکه نظام و دولت به معنای اهم و کلیه آن و تمام دستگاه‌های قضایی همه مسئولیت دارند در این یک مسیر و برای رسیدن به یک هدف حرکت کنند، افزود: در یک معنای کلی همه دستگاه نظامی و امنیتی برای یک هدف واحد در حرکت هستیم.

وی گفت: کسانی که در طول تاریخ درخشیدند با خون این نظام را آبیاری کرده‌اند و وظیفه ما با تعامل و هم‌دلی،‌ قدم‌ها را به جلو ببریم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل تاکید کرد: هیچ سیستمی به موفقیت نخواهد رسید مگر اینکه صفا و همراهی در بین باشد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان نقش به سزایی در پیشرفت و آبادانی استان دارند، افزود: نمایندگان با همراهی مسوولان می‌توانند پیشرفت والایی برای استان کسب کنند.

وی گفت: هر خدمت صادقانه‌ای که استاندار جدید اردبیل انجام دهد به عنوان لوح محفوظ در استان ماندگار خواهند ماند و ما مسوولان در جهت رسیدن به اوج مثبت در کنار استاندار جدید خواهیم بود تا استان را از محرومیت نجات دهیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.