رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان: اهانت به مقدسات، وحدت مسلمانان را افزایش می‌دهد

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با محکوم کردن اقدامات مذبوحانه دشمنان در اهانت به مقدسات و پیامبر اسلام (ص) آن را باعث افزایش وحدت بین مسلمین دانست.

به گزارش ایسنا ـ‌ منطقه سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در راهپیمایی اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) که پیش از ظهر از میدان آزادی تا مصلای قدس زاهدان برگزار شد، حضرت محمد (ص) را پیامبر صلح و دوستی و رحمت خواند و افزود: پیامبر اکرم (ص) مایه رحمت و برکت بشریت است و اهانت به مقام ایشان اهانت به بشریت و تمام آزادی‌خواهان دنیاست.

وی افزود: استکبار جهانی باید بداند بشریت در مقابل چنین توطئه‌هایی سکوت نخواهد کرد و در مقابل آنان خواهد ایستاد و این‌گونه اقدامات ددمنشانه مورد انزجار همه انسانهاست.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: استکبار جهانی در یک فرایند به جنگ تمام‌عیار با اسلام برخاسته و از هیچ کوششی برای منزوی کردن مسلمین دریغ نخواهد کرد.

حمیدی توهین به مقام نبی مکرم اسلام را سبب خوار و ذلیل شدن توهین‌کنندگان دانست و افزود: مردم باید با آگاهی و هوشیاری کامل در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قصد دارند با نسبت دادن اقدامات تروریستی به مسلمانان چهره اسلام را مخدوش کنند و به اسلام ضربه بزنند و هرگز در این راه موفق نخواهند شد.

رییس شورای قضاییسیستان و بلوچستان خیزش مسلمانان جهان در پی اهانت به نبی مکرم اسلام (ص) را باعث همدلی و وحدت بین آنها دانست و افزود: شیعه و سنی در کنار هم در مقابل استکبار صف واحدی را تشکیل دادند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی شعارهای مستکبرین را شعارهایی پوچ و توخالی دانست و از مردم خواست تا وحدت و همدلی خود را حفظ کنند و فریب آنان را نخورند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.