رژیم صهیونیستی حق تعیین تکلیف برای دیگران را ندارد

۲۵ام بهمن ،

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی خود در مظان اتهام بوده و پایبند به هیچ تعهد بین‌المللی نیست پس نتانیاهو و این رژیم در جایگاه تعیین تکلیف برای دنیا نیستند.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به ادعای جدید نتایناهو مبنی بر اینکه ایران در حال نزدیک شدن به خطوط قرمز در برنامه هسته‌ای است، گفت: رژیم صهیونیستی خود در مظان اتهام بوده و پایبند به هیچ تعهد بین‌المللی نیست پس نتانیاهو و این رژیم در جایگاه تعیین تکلیف برای دنیا نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: رژیم صهیونیستی از به خطر افتادن موقعیت خود در منطقه نگران است چرا که همه تحولات اخیر منطقه‌ای به ضرر این رژیم بوده و از آنجایی که سرنخ همه این مسائل را ایران می‌بیند، چنین ادعاهایی را در مورد ایران مطرح می‌کند.

نماینده مردم ایلام تصریح کرد: رژیم صهیونیستی درصدد است روند مذاکرات ایران و غرب را گل‌آلود کرده و مانع از به نتیجه رسیدن این روند شود.

شوهانی افزود: از آنجایی که بسیاری از کشورهای غربی غلام حلقه به گوش رژیم صهیونیستی می باشند، این رژیم در تلاش است تا غرب را از ادامه مذاکرات با ایران دور کرده و از رسیدن غرب و ایران به توافق در مسائل مختلف جلوگیری کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خط قرمزی که رژیم منحوس از آن حرف ‌می‌زند کجاست؟ خود این رژیم هیچ کدام از تعهدات بین‌المللی را رعایت نکرده و دارای چندین کلاهک هسته‌ای است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.