رکوردشکنی هابیت‌ها در آخرین ماه سال ۲۰۱۲

۲۵م آذر ،

فیلم سینمایی ˝هابیت: سفر غیرمنتظره˝ با فروشی نزدیک به ۸۵ میلیون دلار در روز جمعه با اینکه کمتر از رقم پیش‌بینی شده توانست در گیشه فروش داشته باشد، اما در مسیر دستیابی به صدر پر فروش‌ترین فیلم‌های ماه دسامبر ۲۰۱۲ میلادی قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلم تازه “پیتر جکسون” که کمپانی برادران وارنر آن را روانه اکران کرده، در حالی به این فروش در روز جمعه رسید که فیلم “ارباب حلقه‌ها” ساخته قبلی این کارگردان در اولین جمعه اکرانش بیشتر از این رقم فروخت.

بنابر این گزارش، رکورد پرفروش‌ترین فیلم در ماه دسامبر در ایالات متحده آمریکا به فیلم “من افسانه هستم” (کمپانی سونی- کلمبیا پیکچرز) در سال ۲۰۰۷ میلادی با ۷۷/۲ میلیون دلار تعلق داشت.

به نوشته ورایتی، “هابیت” بر اساس یک رمان حماسی تخیلی ساخته شده و اگر چه از نظر تقدم زمانی داستان هابیت زودتر از ارباب حلقه رخ می‌دهد اما به نوعی دنباله فیلم سه‌گانه “ارباب حلقه‌ها” بر اساس کتاب سه جلدی به همین نام است.

فیلم سینمایی “هابیت، یک سفر غیرمنتظره” داستان یک هابیت ماجراجو به نام “بیلبو باگینز” است که با کمک ۱۳ کوتوله و با رهبری “تورین اوکنشیلد” با بازی “ریچارد آرمیتاژ” برای پس گرفتن یک گنجینه به کوهستان تنهایی و به جنگ اژدهای نگهبان آن می‌رود.

فیلم هابیت که قرار است در سه قسمت ساخته شود بر اساس رمان فانتزی تخیلی نوشته سال ۱۹۳۹ میلادی “آر آر تولکین” ساخته شده و قرار است قسمت‌های دوم و سوم فیلم هابیت در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۴ ساخته شوند.

گفتنی است، اکران فیلم “هابیت، یک سفر غیرمنتظره” از روز ۱۴ماه دسامبر میلادی (۲۴ آذرماه) در سینماهای جهان آغاز شده است.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.