رکورد ۲۱ بازی بدون گل برای رحمتی / جدایی رحمتی از استقلال قطعی شد

۲۹ام بهمن ،

مهدی رحمتی با وجودمشکلات بسیار بسیار در تیم ملی اما در تیم استقلال با اوضاعی ایده آل روبرو شده و صاحب رکورد جالبی است، آخرین خبرها استقلال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال با اوضاعی ایده آل روبرو شده است و توانسته است نظر مثبت تمامی اعضای این تیم را جلب کند زیرا عامل اصلی نتایج تیم استقلال است. اما این دروازه بان اعلام کرده است که تیم استقلال با شرایطی روبروست که می تواند با این اوضاع ایده آل به فعالیت خود در تیم استقلال ادامه دهد.

گفتنی است، مهدی رحمتی، دروازه بان تیم استقلال رکورد خود را حفظ کرده است و این در حالی است که وی در بازی با فجر سپاسی نزدیک بود با شرایطی روبرو شود که رکوردش را از دست بدهد اما با کمک مدافعان تیم استقلال این رکورد حفظ شد و مهدی رحمتی توانست با شرایطی ایده آل روبرو شده و این رکورد خود را حفظ کند.

شایان ذکر است، مهدی رحمتی ۲۱ بازی است که رکوردزنی کرده است و در ۸ بازی تنها یک گل دریافت کرده است این موضوع عاملی است که شرایط برای ایده آل پیش برود و اوضاع برای این بازیکن کاملا متفاوت است.

گفتنی است، این دروازه بان توانسته است با شرایطی که با آن روبرو شده است تاثیرگذارترین بازیکن تیم استقلال باقی بماند و این در حالی است که دیگر اعضای تیم استقلال خصوصا در خط دفاعی با وضعیت ایده آل روبرو می باشند، اما در این خصوص هنوز نتوانستند به جایگاه مهدی رحمتی برسند و تاثیرگذاری وی را برای خود بدست بیاورند.

این دروازه بان با عدم دریافت گل در ۲۱ بازی توانسته است شرایط را برای خود به نوعی تغییر دهد که مسئولان و مربیان تیم استقلال از وی رضایت کامل دارند و حتی اعضای خط دفاعی تیم استقلال نیز مدعی شدند رحمتی در این خصوص با شرایط ایده آل روبروست و حتی از اعضای تیم در خط دفاعی پیشی گرفته است.

** جدایی کیانوش رحمتی از استقلال قطعی است

کیانوش رحمتی هافبک تیم استقلال از اواخر نیم فصل اول در تمرینات این تیم حاضر شد و با شرایط خوب تیم را همراهی کرد،اما
این در حالی است که شرایط برای این بازیکن در حال حاضر ایده آل نیست ،‌این بازیکن  در تمرینات حضور دارد و از نظر  خود کاملا آماده است

بر اساس این گزارش:  شرایط برای کیانوش رحمتی در تیم استقلال ایده آل پیش نمی رود.

گفتنی است: این بازیکن  معتقد است که شرایط برای وی ایده آل نیست زیرا وی شرایط خوبی  در تمرینات دارد اما از سوی مربیان برای حضور در ترکیب اوضاع ایده آلی ندارد و به همین سبب شرایط خود را برای ماندن در تیم مناسب ندارد.

شایان ذکر است:  این بازیکن که فرصت حضور در ترکیب استقلال را بدست نیاورده است،‌قصد دارد تصمیم جدی تری در  این خصوص اتخاذ کند و این موضوع  عاملی است که وضعیت برای این بازیکن دچار تغییراتی اصولی شود.
 
شایان ذکر است: جدایی این بازیکن از تیم استقلال، قطعی است و قرار شده است که کیانوش رحمتی پیش از جدایی از تیم استقلال، تصمیماتی را برای تیم آینده اش اتخاذ کند،  اما این اتفاق در حالی است که اگر تیمی شرایط جذب وی را نداشته باشد این بازیکن تا پایان فصل در تیم استقلال بماند و پس از اتمام فصل از جمع آبی ها جدا شود و برای حضور در  تیم دیگری آماده شود.

** اعتراض رسمی قلعه نوعی؛  ۱۰دقیقه ،‌۳ فرصت به فجری ها

 امیر قلعه نوعی ، سر مربی تیم استقلال از بعضی از بازیکنان تیم خود ناراضی است و مدعی است که بعضی از آنها در دقایق از بازی عملکرد ایده آل را از خود ارائه ندادند و دچار غرور کاذب شدند و این موضوع  با مخالفت و واکنش اعضای کادر فنی تیم استقلال روبرو شده است.

بر اساس این گزارش: اعضای تیم استقلال در حالی بازی با فجر را با موفقیت پشت سر گذاشت که امیر قلعه نوعی معتقد است در بعضی دقایق، اعضای تیمش فرصت هایی را دراختیار فجری ها قرار دادند که عامل بوجود آمدن صحنه هایی در بازی شد که به نفع حریف تمام شد.
 
امیر قلعه نوعی اعلام کرده است این اشتباهات نباید ادامه دار باشد زیرا در عرض ۱۰ دقیقه استقلالی ها سر فهرست را دراختیار  اعضای تیم فجر قرار دادند و  این موضوع عاملی شد که وضعیت برای این تیم سخت  شود و خط دفاعی کاملا جدی تهدید شود اما استقلال  گلر را دریافت نکرد و این موضوع عاملی است که اوضاع را برای  خط دفاعی  و اعضای این تیم دچار تغییر کرده است.
 
گفتنی است: امیر قلعه نوعی قصد دارد برای اعضای خاطی این تیم جریمه در نظر می گیرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.