رگولاتوری از برگردان ترافیک همراه اول در استان‌های ایلام و بوشهر به شبکه IP/MPLS زیرساخت خبرداد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: تمامی ارتباطات تلفنی شبکه سیار استان ایلام به سمت اصفهان و تبریز و استان بوشهر به سمت شیراز و اصفهان از شب چهارشنبه، هفدهم مهر از طریق شرکت ارتباطات زیرساخت و پروتکل IP/MPLS برقرار می‌شود.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی حسن رضوانی افزود: برگردان ترافیک این استانها به منظور به روز رسانی سیستم‌های ارتباطی و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای ارائه خدمات مطلوبتر و گسترده‌تر به مشترکین و دستیابی به سرویس‌های جدید و مطلوب انجام می‌شود. 
 
وی دربارهٔ احتمال بروز برخی اختلالات در شبکه همزمان با برگردان ترافیک گفت: درصورت کاهش کیفیت سرویس برای کمک به بهبود وضعیت شبکه مشترکین می‌توانند موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir، سامانه رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و شرکت ارتباطات سیار به آدرس www.mci.ir اعلام کنند.
رضوانی اظهار کرد: همچنین مشترکین می‌توانند موارد کاهش کیفیت سرویس را از طریق تلفن‌های شبکه ثابت به شماره ۹۹۹۰ و یا از طریق تلفن همراه به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ به شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.