رگولاتوری از عدم رعایت قانون ارایه اینترنت پرسرعت از سوی مخابرات و احتمال جریمه این شرکت خبر داد

۲۵خردادماه،

بعد از اتمام فرصت شرکت مخابرات مطمئنا در صورت عدم تصحیح عوامل متذکر شده شرکت‌های مخابرات استان‌ها جریمه خواهند شد و به مردم هم اطلاع‌رسانی خواهد شد تا سرویس‌دهنده خود را تغییر دهند.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از عدم رعایت قانون ارایه اینترنت پرسرعت و ارایه سنجش سرعت ازسوی کاربران در بعضی از شرکت‌های مخابراتی استان‌ها خبرداد.
 
حسن رضوانی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به قانون ساماندهی فعالیت شرکت‌های PAP (شرکت‌های ارایه دهنده اینترنت پرسرعت) گفت: طبق مصوبه ۱۵۲ کمیسیون ساماندهی تنظیم مقررات و ارتباط رادیویی کلیه فعالیت‌های شرکت‌های PAP و اینترنتی با نظارت رگولاتوری انجام خواهد گرفت ضمن اینکه طبق این مصوبه نرخ‌های اینترنت به صورت حجمی محاسبه خواهد شد.
 
وی افزود: در اجرای این مصوبه تمام شرکت‌های خصوصی PAP شرکت کرده و این مصوبه را اجرا کردند ولی مخابرات بعضی استان‌ها و همچنین تهران متاسفانه این مصوبه را اجرا نکردند.
 
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خاطرنشان کرد: در مخابرات بعضی از استان‌ها علاوه بر رعایت نکردن نرخ‌های اینترنت به صورت حجمی امکان سنجش سرعت حجمی نیز از سوی کاربران وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت‌های مخابرات استان‌ها و تهران ضمن تعیین زمان برای رعایت مصوبه ۱۵۲ رگولاتوری، فرصتی دادیم تا امکان سنجش سرعت حجمی را بر روی اینترنت عرضه کدند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام فرصت شرکت مخابرات مطمئنا در صورت عدم تصحیح عوامل متذکر شده شرکت‌های مخابرات استان‌ها جریمه خواهند شد و به مردم هم اطلاع‌رسانی خواهد شد تا سرویس‌دهنده خود را عوض کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.