رگولاتوری: سامانه جامع تولیدکنندگان ICT راه اندازی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از راه‌اندازی سامانه جامع ثبت اطلاعات شرکتهای تولیدکننده حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی حسن رضوانی گفت: به منظور حمایت از تولیدات ملی، لزوم شناخت از وضعیت تولید تجهیزات ارتباطی از نظر کمی و کیفی در کشور و لزوم بهره‌برداری اپراتورهای فعال کشور از تولیدات این شرکتها، سامانه جامع تولیدکنندگان حوزه ICT بر روی پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی راه‌اندازی شده است. 
وی افزود: این سامانه با توجه به آئین‌نامه اجرایی حمایت از صاحبان صنایع و منابع و مهارتهای داخل کشور در بخش ICT مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات راه‌اندازی شده و در آن لیست شرکتهای ثبت شده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات مربوط به زمینه فعالیت و تولید و مشخصات لازم برای دسترسی به آنها درج شده است. 
رضوانی دربارهٔ تولیدکنندگان تجهیزات حوزه ICT که نام آنها در این سامانه نیست، گفت: شرکت‌های تولیدکننده در حوزه ICT می‌توانند با ورود به سامانه، اطلاعات مربوط به زمینه تولید، تجهیزات تولیدی و …. را ثبت کنند. این اطلاعات پس از بررسی در رگولاتوری و طی فرایند تائید نمونه تجهیزات تولید شده به لیست سامانه جامع تولیدکنندگان حوزه ICT اضافه می‌شوند

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.