ریزش مرگبار آوار بر سر پنج کارگر افغان

۱۷م آذر ،

8-277.jpg

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع اتفاق‌ ریزش‌آوار در شرق پایتخت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: وقوع اتفاق ریزش‌آوار در ساعت ۱۰:۱۷ روز پنجشنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه ۹۲ و ۵۶ را به همراه گروه نجات ۱۰ به محل اتفاق واقع در محله خاک‌سفید خیابان امین خیابان بهشت‌غربی اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که پنج کارگر افغان در یک باب مغازه حدود ۵۰ متری مشغول انجام عملیات عمرانی بودند که رعایت نکردن اصول ایمنی سبب تخریب این مغازه و محبوس‌شدن پنج کارگر در زیرآوار شد.

ملکی با بیان اینکه دو تن از کارگران تا پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانی از محل توسط اهالی خارج شده بودند، اظهارکرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خود برای نجات سه کارگر دیگر را آغاز و پس از مدتی هر سه کارگر که یکی از آنان تا گردن در میانه سنگ و خاک محبوس شده بود را خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به ایسنا گفت: پس از خروج کارگران محبوس در زیرآوار عوامل اورژانس مستقر در محل مرگ یکی از این کارگران افغان را تایید و چهار مصدوم دیگر را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کردند.

به گفته ملکی آتش‌نشانان در ساعت ۱۲:۱۵ ظهر امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.