رییس بازرسی کل کشور: وحدت و برنامه ریزی تنها راه عبور از فشارهاست

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از کارآفرینان ماندگار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور باید با هم فکری و اعتماد سازی، دست در دست یکدیگر مشکلات کشور را حل کنیم.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت و آبادانی کشور باید از حوزه حرف به میدان عمل وارد شد، افزود: اراده قوی و تلاش مستمر می تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات باشد.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه دشمنان علیه کشور بسیج و دیگران را نیز بسیج کرده اند، خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی کشور برنامه ریزی متناسب با خود را می طلبد تا بتوان از تحریم های ناجوانمردانه دشمنان عبور کرد.

وی اضافه کرد: نبود برنامه ریزی منسجم می تواند عرصه را برای سوء استفاده کنندگان و فشار بیشتر فراهم کند.

رییس بازرسی کل کشور گفت: در صورت نداشتن تدبیر مناسب تحریم و طمع کاران داخلی بر فشارهای خود می افزایند.

حجت الاسلام پورمحمدی اظهارکرد: باید شرایط را خوب درک کرد و تا حد ممکن با صرفه جویی بیشتر و استفاده از تکنیک های قوی تر فضای تولید و کارآفرینی را حفظ نمود.

وی ادامه داد: مسوولان می توانند با همت، تلاش و با برنامه ریزی های دقیق تر از فضای کارآفرینی حمایت و پشتیبانی کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی ابراز کرد: مردم ایران جایگاه برجسته ای از نظر تاثیرگذاری بر تاریخ خود و جهان داشته اند و باید از این فضا و موقعیت به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: استفاده خوب از این موقعیت نه تنها ما را از گردنه های تحریم و فشار عبور می دهد بلکه جایگاه ما را در عرصه های جهانی تثبیت می کند.

۷۲۴۰/۵۸۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.