رییس جمهور اعضای شورای عالی آموزش و پرورش را منصوب کرد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، ‘بهرام محسن‌پور’،’ پروین کدیور’ ،’مژده وزیری’،’طیبه ماهروزاده’، ‘غلامرضا احمدی’ ، ‘ فرحناز حدادی’ و ‘ونوس معافی’ با حکم رییس جمهوری به عنوان اعضای شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شدند.

در حکم ‘ بهرام محسن‌پور’، ‘ پروین کدیور’ و ‘مژده وزیری’ آمده است :‌براساس بند (۱۳) ماده (۹) قانون تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش مصوب ۲۹/۷/۱۳۸۱ مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان ‘عضو شورای عالی آموزش و پرورش’ منصوب می‌شوید.

همچنین در حکم ‘طیبه ماهروزاده’ نیز آمده است :‌براساس بند (۱۲) ماده (۹) قانون تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش مصوب ۲۹/۷/۱۳۸۱ مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد شورای رؤسای فرهنگستان‌های کشور، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «عضو شورای عالی آموزش و پرورش» منصوب می‌شوید.

بر اساس احکام صادره از سوی رییس جمهوری ،’غلامرضا احمدی’،’ فرحناز حدادی’و ‘ ونوس معافی’ نیز براساس بند (۱۴) ماده (۹) قانون تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش مصوب ۲۹/۷/۱۳۸۱ مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش، برای مدت چهار سال به عنوان ‘عضو شورای عالی آموزش و پرورش’ منصوب شده اند.

سیام **۱۷۰۸*۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۵۲۲۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.