رییس دانشگاه باهنر کرمان:سند راهبردی ۱۰ سال آینده دانشگاه تدوین می‌شود

۱۶م دیماه ،

6-51.jpg

رییس دانشگاه باهنر کرمان با بیان اینکه در حال تدوین سند راهبردی تازه برای ۱۰ سال آینده دانشگاه هستیم، گفت: در این برنامه تلاش شده تا با رویکردی تازه نیازهای منطقه‌ای، استانی و کشوری برطرف شود.

نصرالله گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به وضعیت بودجه این دانشگاه گفت: میزان بودجه این دانشگاه نسبت به مراکز آموزشی دیگر پایین‌تر است.

وی دربارهٔ بودجه این دانشگاه، اظهار کرد: مشکل کمبود بودجه سبب شده است تا در مورد مسئله تغذیه دانشجویان، پرداخت حقوق پرسنل و کارکنان با مشکل روبرو شویم.

وی افزود: نه تنها میزان بودجه این دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های هم‌تراز کمتر است بلکه میزان مصوب آن هم به طور کامل پرداخت نشده است.

رییس دانشگاه باهنر کرمان با بیان اینکه وعده داده شده است تا مابقی بودجه در نظر گرفته شده به زودی پرداخت شود، تصریح کرد: کمبود بودجه تاثیر چشمگیری در مسائل پژوهشی گذاشته است. همچنین پروژه‌های ساختمان دانشگاه راکد مانده است.

گرامی در مورد برنامه این دانشگاه برای جذب اعضای هیات علمی، گفت: این کار طبق روال قبل انجام می‌شود اما ممکن است در مورد پرداخت حقوق پرسنل با مشکل مواجه شویم.

رییس دانشگاه باهنر کرمان با اشاره به اولویت دانشگاه در جهت ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها، اظهار کرد: توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی اولویت اول دانشگاه است.

وی افزود: در زمینه فناوری‌های پیشرفته و توسعه صنعت اقداماتی انجام شده است. همچنین قصد داریم سهمیه دوره کارشناسی را کاهش دهیم چرا که امکانات این دانشگاه محدود است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.