رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبر داد: بهره‌برداری دانشکده انرژی تا پایان ۹۲

pics/1390/2/Fpolitic/48.JPG

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: درصد بالایی از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های دولتی پذیرفته شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر علی‌اکبر اختری در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهار کرد: پروژه دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به برکت سفر مقام معظم رهبری که بودجه متمرکزی نداشت، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در راستای تکمیل و راه‌اندازی به آن اختصاص داده شد.

اختری تصریح کرد: ۵۰ درصد از این اعتبارات از محل اعتبارات وزارت نفت است که هنوز محقق نشده است و ۵۰ درصد دیگر آن نیز از محل معاونت راهبردی است که ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن در قانون بودجه سال‌ جاری دیده شده که در سال ۹۱ تامین اعتبار خواهد شد.

وی احداث دانشکده انرژی را نقطه عطفی در تاریخ دانشگاه صنعتی کرمانشاه عنوان کرد و گفت: این پروژه یک پروژه عظیم است و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه ۳۶ درصد است که در صورت تامین و تخصیص اعتبار تا پایان سال ۹۲ و یا اوایل سال ۹۳ راه‌اندازی و به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: از دیگر مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان، اختصاص ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه است که تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده و بقیه اعتبار نیز که ۵۰۰ میلیون تومان است تا پایان سال ۹۲ لازم است تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: تامین تجهیزات آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های پژوهشی نیز سومین مصوبه سفر مقام معظم رهبری برای دانشگاه صنعتی بود که شروع آن از سال ۹۱ و از محل بودجه سفر در استان تامین می‌شود.

اختری افزود: دانشگاه صنعتی کرمانشاه یک دانشگاه نوپا است که از لحاظ آموزشی در وضعیت خوبی به سر می‌برد، به‌طوری‌ که درصد بالایی از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های دولتی قبول و پذیرفته شده‌اند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.