رییس شورای رقابت: افزایش نرخ اینترنت غیرقانونی است

۲۶م آذر ، موبنا- رییس شورای رقابت ضمن مخالفت با هر گونه افزایش تعرفه اینترنتٰ این اقدام را غیر قانونی دانسته و اعلام کرد در صورت اعتراض بخش خصوصی شورا وارد عمل شده و به شکایت مذکور در کوتاه ترین زمان رسیدگی می‌کند.

جمشید پژویان با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات در خصوص افزایش ۶۰ تعرفه درصدی پهنای باند هیچگونه هماهنگی با شورا انجام نداده، اظهار داشت: این افزایش تعرفه هیچ گونه اعتباری ندارد.

وی با تاکید براینکه افزایش یک شبه تعرفه پهنای باند بخش خصوصی را دچار مشکلات گوناگونی می‌کند، ادامه داد:این صنف می‌تواند شکایت خود را به شورا منعکس کند، تا در کوتاه‌ترین زمان به آن رسیدگی شود.

پژویان با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات درخصوص دخالت در افزایش تعرفه حتی به صحبت‌های رییس جمهور در این خصوص توجه نمی‌کند، افزود: شورا از رییس جمهور می‌خواهد خود در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

مصوبه افزایش نرخ پهنای باند اینترنت در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به امضای رضا تقی پور وزیر سابق ارتباطات رسیده و کمیسیون تنظیم مقررات این مصوبه را به شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ کرده‌است که از اول آذرماه لازم الاجرا خواهد بود.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.