رییس طایفه قبطیان لبنان و سوریه: تداوم درگیری‌ها در سوریه ثمره‌ای جز ویرانی بیش‌تر ندارد

۱۸م دیماه ،

غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در لبنان با رویس اورشلیمی، رییس طایفه مسیحیان قبطی لبنان و سوریه ملاقات کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رویس اورشلیمی در این ملاقات با اشاره به اطلاعات میدانی خود از مناطق مختلف سوریه گفت: روند امور در سوریه به سمت ثبات و استقرار در حرکت است اما بعضی رسانه‌ها تلاش دارند خبرها و تحولات را وارونه جلوه دهند.

رییس طایفه اقباط سوریه و لبنان در پاسخ به طرح کشورمان برای حل بحران سوریه، بر ضرورت راه حل سیاسی تاکید کرد و گفت: گفت‌وگو بهترین راه‌حل برای مشکلات سوریه است و تداوم درگیری‌ها ثمره‌ای جز خرابی و ویرانی بیش‌تر ندارد.

غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در لبنان نیز ضمن تبریک اعیاد میلاد حضرت عیسی (ع) و سال تازه میلادی، به تشریح تحولات سوریه و تلاش‌های کشورمان برای حل بحران این کشور پرداخت و گفت: روند تحولات سوریه اثبات کرد که در کنار خواسته مردم برای انجام اصلاحات، توطئه‌ای نیز برای بحرانی کردن وضعیت سوریه به منظور تامین امنیت رژیم صهیونیستی طراحی شده بود و عمق این توطئه هر روز آشکارتر می‌شود.

رکن‌آبادی بر ضرورت تقویت ثبات و همبستگی در کشورهای منطقه به‌خصوص سوریه و لبنان تأکید کرد و افزود: ایران خواستار اتحاد و یکپارچگی ملت‌ها در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.