رییس مرکز مطالعات وزارت جوانان خبر داد: برگزاری اولین کنگره‌ علمی جوانان و اوقات فراغت

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، گفت: اولین کنگره ملی – علمی جوانان و اوقات فراغت اسفند ماه سال جاری در استان فارس برگزار می‌شود.

محمد تقی حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار«جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قرار است اسفند ماه سال جاری در شهر شیراز و با همکاری دانشگاه شیراز اولین کنگره ملی – علمی جوانان و اوقات فراغت با محوریت هویت و اوقات فراغت، مشارکت و اوقات فراغت، رسانه‌ها و اوقات فراغت، آسیب‌های اجتماعی و اوقات فراغت، ارزیابی موفقیت‌ها و ناکامی‌های برنامه‌ و طرح‌های مرتبط با اوقات فراغت جوانان برگزار شود.

وی در مورد اهداف برگزاری کنگره ملی – علمی جوانان و اوقات فراغت، عنوان کرد: جمع آوری اطلاعات، دانش‌ها و یافته‌های علمی – پژوهشی در حوزه جوانان هدف اصلی برگزاری این کنگره است و یافته‌هایی که بدست می‌آید برای برنامه ریزی‌ها و اقداماتی که باید در حوزه جوانان انجام شود، مبنا و اساس کار قرار می‌گیرد.

حسن زاده تاکید کرد: ازهمه مالک نظران، محققین، دانشجویان، کارشناسان، مدیران و برنامه ریزان ستادی و اجرایی حوزه جوانان برای شرکت در کنگره ملی – علمی جوانان و اوقات فراغت دعوت iبه عمل می‌آید.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: در اواخر ماه جاری اعلام فراخوان کنگره ملی – علمی جوانان و اوقات فراغت داده می‌شود و از وقت اعلام فراخوان، شرکت کنندگان در کنگره iبه مدت ۴۵ روز وقت دارند آثار، اقدامات و مقالات علمی – پژوهشی خود را iبه دبیرخانه کنگره ارسال نمایند.

حسن زاده در پایان یادآور شد: بعد از بررسی آثار ارسال شده در دبیرخانه کنگره ملی – علمی جوانان و اوقات فراغت iبهترین آثار انتخاب و معرفی می‌شوند و از مالک نظران و محققان برتر تقدیر و تجلیل iبه عمل می‌آید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.