رییس منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد: اسلامی کردن دانشگاه هدف تشکیل اتاق فکر است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رییس منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد در دومین جلسه اتاق فکر منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد با اشاره iبه اهداف برگزاری این اتاق فکر اظهارکرد: هدف اصلی از تشکیل اتاق فکر اسلامی شدن دانشگاه‌ها در منطقه ۱۷ است.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، دکتر محمد حسین سرورالدین تدوین برنامه‌ها و پیشنهادات اجرایی را در قالب برنامه‌ای سه مرحله‌ای، گفت: در این برنامه‌های سه مرحله‌ای، در کوتاه مدت iبه مسائلی که همه در آن اشتراک نظر دارند پرداخته خواهد شد.

وی بر همفکری و مساعدت جدی بین اعضاء اتاق فکر تاکید کرد و افزود: این اتاق فکر می‌تواند در کشف نقاط قوت و ضعف در منطقه و ارائه برنامه‌های راهبردی و اجرائی بسیار مهم باشد.

رئیس منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد با اشاره iبه اهداف برگزاری این اتاق فکر اظهارکرد: هدف اصلی از تشکیل اتاق فکر اسلامی شدن دانشگاه‌ها در منطقه ۱۷ است.

سرورالدین ادامه داد: بررسی مدیریت‌های واحدها و مراکز دانشگاهی منطقه از جمله مطالبات این اتاق فکر خواهد بود.

وی تصریح کرد: مدیران باید از بین اشخاص معتقد بر اصل اسلامی شدن، انتخاب و در جهتی برنامه‌های اجرائی اسلامی شدن دانشگاه‌ها، برنامه‌های خود را ارائه دهند.

رییس منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد در جهت یکپارچه‌سازی فعالیت‌های فرهنگی در واحدهای دانشگاهی منطقه ۱۷ تاکید کرد و افزود: باید حوزه‌های فرهنگی، معارف اسلامی، آموزشی و دانشجویی iبه صورت مستقیم و مشترک در امور فرهنگی دانشگاه‌ها ارائه طریق نموده و iبه موازات هم اجرای برنامه‌ها را محقق نمایند.

در پایان اعضای شرکت کننده در دومین اتاق فکر منطقه ۱۷ برنامه ها و پیشنهادات اجرایی لازم را ارائه کرده و پس از بحث و بررسی مصوبات آن iبه تصویب رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.