زجر آور ترین اعدام دنیا+عکس

news2

اعدام با تزریق سم

نحوه اعدام یک زندانی در آمریکا مورد اعتراض هزاران نفر قرار گرفته و بازتاب آن در شبکه های اجتماعی باعث شده تا کاخ سفید در یک دردسر جدید وارد شود.

به گزارش به نقل از شبکه خبر ؛  یک زندانی آمریکایی به نام «کلایتون لاکت» در ایالت اوکلاهما به گونه ای اعدام شده که جنجال برانگیز شده است . این زندانی سیزده دقیقه بعد از تزریق سم اعدام به بدن ، سرش را بلند کرد و  کلماتی به صورت نامفهوم ادا کرد که پزشک دستور توقف تزریق را داد. اما وی چهل دقیقه بعد از آن و در پی حمله قلبی شدید جان خود را از دست داد.

news2

پاره شدن رگ و تاثیر پیش‌بینی نشده دارو بر بدن این فرد، علت  مرگ وی اعلام شده است. لاکت  به ‌قتل محکوم شده بود. فرماندار اوکلاهما خواستار انجام تحقیقات مستقلی درباره ماجرای لاکت شده است. نحوه اعدام لاکت سبب شده است بار دیگر بحثهایی درباره اعدام با مواد کشنده در آمریکا شدت پیدا کند.

بازتابها این شیوه اعدام تا جایی بوده که کاخ سفید نیز به این ماجرا واکنش نشان داده و گفته است اعدام وی با این شیوه، مطابق معیارهای انسانی نبوده است.

جی کارنی سخنگوی کاخ سفید گفت: با ان که حکم اعدام موجه است، این حکم باید به گونه ای انسانی اجرا شود و همه می دانند که نحوه اعدام لاکت کمتر از استانداردهای انسانی بوده است.

The post زجر آور ترین اعدام دنیا+عکس appeared first on .

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مشتری:

    از این کمربند ها رنگ مشکیشم دارین ؟ اگه قراره آدم اعدام بشه تو ایران خیلی حالش بیشتره ها !!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.