زخمی شدن ۲۵ نفر در واژگونی پراید و مینی بوس

این خبر امروز یکشنبه ۱۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

زخمی شدن ۲۵ نفر در واژگونی پراید و مینی بوس

عصر خودرو : معاون مرکز مدیریت حوادث و سریعت‌های پزشکی استان قم از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در اتوبان قم ـ تهران خبر داد و گفت: در این اتفاق ۲۳ نفر مجروح شدند.

مهدی فراهانی امروز در قم با بیان اینکه مرکز مدیریت حوادث و سریعت‌های پزشکی استان قم تلاش نموده است به صورت کامل شهر، جاده‌ها و محورهای مواصلاتی را زیر پوشش امدادی قرار دهد، اظهار نمود: در ۴۸ ساعت گذشته حوادثی در سطح جاده و روستاهای اطراف استان قم رخ داد که ماموران اورژانس ۱۱۵ با حضور به موقع توانستند در محل اتفاق به مجروحان امدادرسانی نمایند.
وی با تبیین حوادث شاخص این مدت تصریح نمود: بنا بر تماسی که با مرکز اورژانس ۱۱۵ برقرار شد، واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در کیلومتر یک اتوبان قم – تهران گزارش تفسیری شد.
معاون مرکز مدیریت حوادث و سریعت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از اعلام این گزارش تفسیری به سرعت هفت دستگاه آمبولانس به محل اتفاق اعزام شد و ۲۳ مجروح این اتفاق پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.
وی افزود: بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه خودرو پژو با یک عابر پیاده در روستای وشاره یک نفر دچار اتفاق شد که با یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافت.
فراهانی از سقوط یک نفر در روستای تینوج خبر داد و گفت: پس از حضور ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵ مجروح این اتفاق به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاق سقوط دو نفر از موتور در حال حرکت خبر داد و اذعان نمود: این اتفاق در کمربندی امام علی (ع) رخ داد که مجروحان اتفاق پس از اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.
واژگونی پراید جان کودک سه ساله را گرفت
معاون مرکز مدیریت حوادث و سریعت‌های پزشکی استان قم به واژگونی پراید در کیلومتر ۴۰ اتوبان قم – تهران اشاره و بیان نمود: در این اتفاق کودک سه ساله به سبب شدت جراحات و آسیب‌های وارده جان باخت و دو نفر دیگر مجروح شدند که برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه سرعت بالا و خواب آلودگی در جاده‌ها اتفاق می‌آفریند، تصریح نمود: واژگونی پراید در جاده قمرود دو مصدوم بر جای گذاشت که ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدومان اتفاق را با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل نمودند.
فراهانی ادامه داد: یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو در میدان امام حسین (ع) به شدت با یکدیگر برخورد نمودند که بر اثر این اتفاق سه نفر مجروح شدند.
وی از دیگر حوادث شاخص این مدت را واژگونی پیکان در جاده اراک عنوان و ابراز داشت: این اتفاق که بعد از امام‌زاده جعفریه به سمت سلفچگان رخ داد سبب شد سه نفر مجروح شده و یک نفر کشته شود.
معاون مرکز مدیریت حوادث و سریعت‌های پزشکی استان قم برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو سواری را از دیگر حوادث این مدت ذکر و خاطرنشان نمود: در این اتفاق سه نفر مجروح شدند که به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.

یکشنبه ۱۴ آبان   ۲:۳۹

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.