زدوخورد در افطار دانشگاه به خاطر افتخاری

اردیبهشت ۱۴۰۳

در ضیافت افطاری روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری دانشگاه آزاد که پنجشنبه شب(سوم مرداد) در هتل انقلاب تهران در حضور ۵۰۰ مهمان با ریخت و پاش فراوان و هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی برگزار شد، کار به زد و خورد و قطع برق و حضور نمایندگان اماکن و پلیس ۱۱۰ منجر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ در ضیافت افطاری روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری دانشگاه آزاد که پنجشنبه شب(سوم مرداد) در هتل انقلاب تهران در حضور ۵۰۰ مهمان با ریخت و پاش فراوان و هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی برگزار شد، کار به زد و خورد و قطع برق و حضور نمایندگان اماکن و پلیس ۱۱۰ منجر شد.

در این ضیافت افطاری که مسئولان روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری دانشگاه آزاد بدون مجوز و هماهنگی با اماکن، اقدام به آوردن خواننده (علیرضا افتخاری) و کمدین و مجری و هنرمند و تقلیدکننده صدا کرده بودند، پس از حضور نمایندگان اماکن و بی اعتنایی دانشگاه آزادی‌ها به پیشنهاد‌های اماکن، کار به زد و خورد و قطع برق و حضور پلیس ۱۱۰ کشید.

کل خبرنگاران و پرسنل فرهیختگان و خبرگزاری مذکور، ۷۰ نفر می باشند که با احتساب خانواده‌های‌شان – اگر همه‌شان می‌آمدند که نیامده بودند ۲۵۰-  نفر می‌شد و ۲۵۰ نفر بقیه مهمان‌های شخصی و فامیل‌های دور و نزدیک و اقوام و آشنایان  دوستان …. بودند که با خرج شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در هتل انقلاب، افطار و شام خورده و کادو گرفتند!!! البته سرپرستان این دو رسانه هم از گرفتن کادو از محل شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد بی نصیب نماندند.

به دعوت روزنامه و خبرگزاری دانشگاه آزاد، خواننده و کمدین و مجری و هنرمند هم با اخذ مبالغی هنگفت، به هتل انقلاب آمده بودند و کارناوال جشن و شادی را تحت اسم افطاری در سالن مجلل هتل انقلاب راه انداختند که در نهایت به سبب عدم هماهنگی با اماکن و نداشتن مجوز، کار به زد و خورد و قطع برق و پلیس ۱۱۰ رسید!

منبع: انتخاب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.