زلزله قصرشیرین۵مصدوم داشت/استقرار ۵۴۵ نیروی اورژانس

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : رئیس اورژانس کشور در مورد آخرین وضعیت زلزله‌زدگان قصر شیرین،گفت: این اتفاق تاکنون ۵ مصدوم داشته که همه آنها به صورت سرپایی به بیمارستان الزهرای گیلانغرب مراجعه کرده و درمان‌ شده‌اند و مورد فوتی هم گزارش نشده است.

محمد تقی طالبیان در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین وضعیت زلزله زدگان قصر شیرین، گفت: نیروهای اورژانس در حالت آماده‌باش می باشند و در استان کرمانشاه و ایلام مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: به این ترتیب در استان ایلام ۱۸۴ نیروی امدادی، ۹ پایگاه شهری، ۲۵ پایگاه جاده‌ای و ۴۶ آمبولانس مستقر شده‌اند.

رئیس اورژانس کشور گفت: در استان کرمانشاه نیز ۳۶۱ نیروی انسانی، ۲۴ پایگاه شهری، ۲۱ پایگاه جاده‌ای و ۶۶ آمبولانس استقرار یافته‌اند.

طالبیان با اشاره به آماده‌باش ۱۰۰ درصدی نیروهای اورژانس در مناطق زلزله‌زده گفت: مأموران اورژانس در محل مستقر می باشند و در صورت نیاز سریعاً فراخوان می‌شوند.

وی گفت: تاکنون پنج مصدوم از اتفاق زلزله در قصرشیرین گزارش شده است که همه آنها به صورت سرپایی به بیمارستان الزهرای گیلانغرب مراجعه کرده، درمان و مرخص شده‌اند و فوتی هم گزارش نشده است.

طالبیان گفت: نیروهای هلال‌احمر نیز در محل اتفاق مستقر شده‌اند و قرار شده اردوگاه و چادر اسکان نیز برای زلزله زدگان در محل برپا کنند که البته هنوز قطعی نشده است.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.