زمانیان: حضور مردم در انتخابات ضریب امنیت ملی کشور را بالا می‌برد

۰۲خردادماه،

2154-1.jpg

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۴ خرداد شد.

سید سعید زمانیان در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه چهارمحال وبختیاری گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، باید حضور پرشور مردم در انتخابات به یک حماسه سیاسی در کشور را پیاده کرد تا منافع و امنیت ملی محقق شود.

وی با بیان اینکه حضور صددرصدی مردم سببات تأمین امنیت و منافع ملی را فراهم می‌کند، افزود: مسئولین اجرایی باید زمینه یک انتخاب پرشور را در کشور محقق کنند این در حالی است که حضور مردم در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است که باید همه به خاطر کشور، نظام، خون شهدا و ارزش‌های نظام حضور یابند.

زمانیان با اشاره به شرایط کاندیدای اصلح خاطرنشان کرد: کاندیدای اصلح فردی ولایت‌پذیر، دارای قدرت اجرایی بالا و توانمند در زمینه‌های مختلف است تا مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.

وی ادامه داد: مردم باید با آگاهی لازم کسی را انتخاب کنند که برنامه‌ای اثرگذار، خوب و مدون داشته باشد همچنین کارنامه درخشانی در زمینه‌های مختلف داشته باشد که در آن لکه سیاهی دیده نشود.

زمانیان با اشاره به همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تصریح کرد: این انتخابات نسبت به سال‌های قبل حساس‌تر است بنابراین حضور مقتدرانه مردم در انتخابات، سبب ناامید شدن قدرت‌های استکباری جهان می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.