زمان برگشت «عمو پورنگ» به تلویزیون

۱۱اردیبهشت،

تهیه‌کننده برنامه «عموپورنگ» از طراحی ایده‌ای تازه برای این برنامه خبر داد و گفت: در صورت آماده شدن طرح تازه و دکور تا فصل تابستان، دوباره به تلویزیون خواهیم آمد؛ ولی تا زمانی که اتاق‌فکر برنامه به یک ایده تازه نرسد، عجله‌ای برای آمدن نداریم.

مسلم آقاجان‌زاده تهیه‌کننده برنامه عموپورنگ در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر دربارهٔ اجراهای این گروه در فروردین‌ماه در استرالیا گفت: اولین اجرای گروه در شهر ملبورن بود که یک سالن سیصد، چهارصد نفری در نظر گرفته شده بود و به‌رغم آنکه اطلاع رسانی دیر انجام شده بود؛ ولی با حضور جمعیت هزار و دویست نفری مواجه شدیم.

وی ادامه داد: بعد از سال‌ها این برنامه، اولین برنامه ایران بود چون در استرالیا بهایی‌ها از اجرای برنامه ممانعت می‌کردند؛ ولی برخلاف این ممانعت، برنامه به خوبی اجرا شد و هیچ مشکلی پیش نیامد.

تهیه‌کننده برنامه عموپورنگ علاوه بر اجرا در شهر ملبورن از اجرا در شهرهای دیگر نام برد و تصریح کرد: پس از ملبورن در کانبرا پایتخت سیاسی استرالیا برنامه اجرا کردیم. به‌رغم اینکه جمعیت ایرانی در این شهر به سبب اینکه پایتخت سیاسی کشور است، کم بود ولی سالن سیصد نفری کاملا پر شد و استقبال در نوع خودش خوب بود. در شهر بریزبن نیز به همت دانشجویان دانشگاه بریزبن مراسم خوبی برگزار شد و اتفاقا محل مراسم نیز دانشگاه بود.

وی آخرین شهری را که در آن به اجرا پرداختند، شهر سیدنی دانست و عنوان کرد: در این شهر با استقبال هزار و پانصد نفری ایرانیان مواجه شدیم و نتیجه مجموع این اجراها، پس از سال‌ها فقدان حضور هنرمندان در این کشور، انجام یک کار فرهنگی بود.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این پرسش که مشکلات مالی در آماده شدن برنامه برای پخش چقدر نقش دارد، عنوان کرد: مدیر شبکه ۲ سیما برای حل مشکلات مالی برنامه تلاش بسیاری کرد، البته مساله مشکلات مالی به کل صدا و سیما مربوط می‌شود و دولت در این‌باره کم لطفی می‌کند.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.