زمان تشییع پیکر «عسل بدیعی» اعلام شد

رضا داودنژاد بازیگر سینما و شوهر خواهر زنده‌یاد عسل بدیعی در توضیح جزئیات مراسم خاکسپاری این بازیگر به خبرنگار مهر گفت: مراحل مختلف اهدای عضو عسل بدیعی صبح امروز ۱۵ فروردین‌ماه در بیمارستان مسیح دانشوری به پایان رسید و پیکر این بازیگر را از این بیمارستان بیرون آوردیم.

وی ادامه داد: قرار است پیکر عسل بدیعی ساعت ۹:۳۰ صبح یکشنبه ۱۸ فروردین ماه از مقابل تالار وحدت به سوی قطعه هنرمندان در بهشت زهرا (س) تشییع شود.

زمان تشییع پیکر «عسل بدیعی» اعلام شد

این بازیگر جوان در ادامه با اشاره به جزئیات پیوند اعضای پیکر عسل بدیعی گفت: قلب، دو کلیه، ریه، کبد و هرآنچه که از اعضای وی قابل اهدا کردن بود طبق وصیت خودش اهدا کردیم و آماده هستیم تا پیکر وی را به خاک بسپاریم.

وی در پایان افزود: همچنین مراسم سوم این بازیگر سینمای ایران روز سه‌شنبه ۲۰ فروردین ماه ساعت ۱۵ در مسجد بلال برگزار می شود.

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. لیلا:

    خدا به خانوادش صبر جمیل عطاکنه دل چند نفر رو شاد کردن لیاقت میخواهد

  2. بهشادی:

    بسیار متاثر شدم /خدا بیامرزدش

  3. بهجت:

    خدا بیامرزدش خانواده محترمش رو صبر بده خیلی سخته منکه خیلی ناراحت شدم شایعات هم در ایران و دنیا همیشه هست ایشان واقعا با این وصیتش هنر نمایی رو به دنیا ثابت کرد روحش شاد بهجت بهشادی از تبریز

  4. پریسا:

    والله این شوهر خواهر ه الکی الکی کاسه داغتر از آش شده مگه کسی چیزی گفته؟ما ها که در شیراز نشنیدیم !ولی خانم جوانی یه دفعه بیفته بمیره همچین بی علت نیست

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.